Bu zamanda ikinci çocuğu yapmak hakkında ne düşünüyorsunuz?

Oğlum var 5 yaşına giricek. Bu aralar sürekli neden kardeşim yok diyor. Üzülüyorum açıkçası. Ama yapmak benim çok zor bir süreç. Oğlumda hem maddi hem manevi zorluk yaşadım çok şükür şu an calsiiyorim o da kreşe gidiyor onun içinde çok iyi oldu. Benim içinde. İkinci çocuğu yapma fikri kardeş olsun tek olmasın. Benimde kardeşlerim var. Ama bu fikri bastıran şeyler var özellikle eşimin sabit işi yok güvenemiyorum ve ailemden uzakta olduğum için tekrar çalışma durumunda küçücük çocuğu birine bırakmak bana çok zor gelir. En büyük sebep bu. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bu zamanda ikinci çocuğu yapmak hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla