Anne olduktan sonra emzirme sütyeni kullandınız mı? Ne kadar süre kullandınız?

Anne olduktan sonra emzirme sütyeni kullandınız mı? Ne kadar süre kullandınız? 4 aydır bebek emziriyorum ve hala kullanıyorum. Normal çamaşırlara hasret kaldım. Bunlar babaanne çamaşırı gibi ama emzirirken aşırı kolaylık sağlıyor. Normal olanlar daha güzel ama hiç pratik değiller. Siz nasıl yaptınız? Bi ben mi normal emzirmeyi beceremiyorum acaba çocuğu?
Anne olduktan sonra emzirme sütyeni kullandınız mı? Ne kadar süre kullandınız?
Cevapla