2 yaşındaki oğlumda 2 gündür ateş şiddetli öksürük halsizlik var kendiliğinden geçer mi?

Uykuda bile öksürüyor ateşi çıkıyor şurup veriyom ama sonra yine çıkıyor halsiz iştahı yok burun akintisi falan da var kendi kendine geçer mi yoksa tam tersi hastalık ilerler mi acillik bi durum var mı sizce ben mi abartiyom
2 yaşındaki oğlumda 2 gündür ateş şiddetli öksürük halsizlik var kendiliğinden geçer mi?
Cevapla