4 aylık hamilelikte cinsiyetin hala bilinmemesi nasıl anlaşılır?

Merhaba 4 aylık hamileyim, 12 haftada doktora gittiğimde “ galiba kız ama tam göremiyorum” demişti, 4 ay oldu gittim, “hala göstermiyor bacakların kapamış diye galiba bize sürprüz yapacak 5-6 ayda” dedi, bende çok merak ediyorum isim falan bulayım diyorum 😁 nasıl hissedilir bebeğin cinsiyeti? neden anlaşılır?

4 aylık hamilelikte cinsiyetin hala bilinmemesi nasıl anlaşılır?
Cevapla