Meme kanseri riskim biraz yüksek, eğer öyle bir durumum olursa ve çocuğum olursa anne sütü verme imkanım olmaz. Ne yaparım o zaman?

Geçmişte tümör gibi bir sıkıntım olduğu için meme kanseri riskim biraz yüksek ilerleyen zamanlarda. Doktorum göğsü alıp protez takma ihtimalimin olabileceğini söyledi. İlerleyen zamanlar için tabiki. Eğer öyle bir durumum olursa çocuğum olursa anne sütü verme imkanım olmaz. Ne yaparım o zaman? Annelik hissim düşük mü olur?

Meme kanseri riskim biraz yüksek, eğer öyle bir durumum olursa ve çocuğum olursa anne sütü verme imkanım olmaz. Ne yaparım o zaman?
Cevapla