Bebeği olan özellikle arkadaşlar 10 gün sonra 9 aylık olacak oğlum🧿
Oturmuyor , adım atmıyor etrafındakiler bu aydan küçük olmasına rağmen duyuyorum adım atım oturuyorlar biliyom her çocuk bir değil ama bizde neden yok diyom. yardim edin
Bebeği olan özellikle arkadaşlar 10 gün sonra 9 aylık olacak oğlum🧿
Oturmuyor , adım atmıyor etrafındakiler bu aydan küçük olmasına rağmen duyuyorum adım atım oturuyorlar biliyom her çocuk bir değil ama bizde neden yok diyom. yardim edin
Çocuk eğitimindeki enn büyük kuralı açıklıyorum.
Kimsenin çocuğunu, kendi çocuğunla kıyaslama.
Çocuklarımdan biri 18 aylıkken adım atmaya başladı. Öncesinde hiçbir kıpırtısı hevesi yoktu keratanın. Ama emekliyordu.
Küçük oğlum bir yaşında yürüdü. Sonra emeklemeyi öğrendi.
Kızım 9 aylıkken yürüdü. Öncesinde çabası da yoktu. Bir anda kalktı ve yürüdü.
Hatırlayıp mutlu olacağın, hafızandan silinmesini istemeyeceğin günler, bebeğininle yaşadığın şu günler. An'ın tadını çıkar. Sonra siliniyor hafızadan bu güzel günler.
Her çocuk bir olmaz, bunu biliyorsun zaten.
Evet de oturması geç değilmi
Yeğenimle yakından ilgilendiğimiz için onunla birçok bilgi sahibi oldum.
Kendisi emeklemeyi reddetti ve birden yürümeye başladı. Kuzenimin çocuğu 8 aylık ve sanırsın yıllardır emekliyor gibi, usta bir şekilde kendine zarar vermeden emekliyor. Yani bebekten bebeğe fark var inan. Bebeğini yere yatırınca rahatsız oluyorsa zorlama. Bu onu sinirlendirmekten başka bir işe yaramaz.
Yuvarlanmak sürünmek istiyor devamli
Benim kardesimde direk kalkti
Merhaba öncelikle erkek çocuklar her zaman geç başlarlar hatta kendimden örnek vereyim ben 8 aylıkken konuştum ve yürüdüm tuvalet eğitimimi bile 8 aylıkken öğrendim ancak erkek kardeşim 1, buçuk yaşında yürümeye başladı 2 yaşında anca kelimeleri birleştirip konuşmaya başladı yani bunlar böyle kafa yorucak konular değil merak etme
Benim kardeşim erkek 1 yaşına gelmeden konuştu ve yürüdü
E demekki her bebek aynı değilmiş
Bebeklerin gelişimi bireysel farklılıklar gösterebilir. 9 aylık bir bebek genellikle oturabilir ve bir şeye tutunarak ayağa kalkabilir. Ancak, bazı bebekler bu becerileri daha erken veya daha geç kazanabilir.
Eğer oğlunuzun gelişiminde endişeleriniz varsa, bir çocuk doktoru veya çocuk gelişimi uzmanı ile görüşmenizi öneririm
Çocuk doktoru bişey yok dedi
Cevap
11Cevap
bence alışır zamanla erken
Yürümemesi erken olabilir ama lakin neden oturmuyor? Doktora götür oturmamasi dikkatimi çekti bide Doktora sor
Bişey yok diyor doktor
O zaman zamani var demekki🌸
Benim oğlum bir yaşına 7gun kaldı daha iki adım anca atıyor nasıl adım atsın 9aylik çocuk sabırlı olmalisin canim benim, en önemli si de kimsenin çocuğu ile Kendi çocuğunu kıyaslama, benim kızım 6aylikti emekledi bizde çabuk yürür dedik ama 1.5yaisnda anca yürümeye başladı yani üzülme daha küçük
Elle tutunca diyom dik durmuyor
Doktor a sor benceburda herkesin aynı olcak diye bişey yok
Buradan kimse size yardım edemez. Kesinlikle doktora gidip bu sorunlarınızı anlatın. Tabi ki her çocuğun gelişimi farklı ama yine de durumun sağlıklı olduğuna emin olmanız gerekir.
Abla herşeye negatif düşünmeyin yavaş yavaş geliris bizim kız da oyledi masallah yürüyor uçuyor konuşmada gecikti ama şimdi konuşmaya başlıyor her çocuk bir değil sen yinede götür hastaneye bacım
Her çocuk aynı değildir bazısı erken gelişir bazıdı geç gelişir. Bazısı hemen konuşur bazısı geç konuşur. Bu her bebekten bebeğe değişir. Zamanla yapacaktır.
Doktorunuz sorun olmadığını söylediyse sorun olduğunu sanmıyorum, her bebeğin fiziki ve bilişsel gelişimi farklı olur, erken ya da geç olur ama sağlık sorunu olmazsa illa olur
Çocuğu bir fizik tedavi merkezine götürmeyi akıl edemeyecek kadar canım mısınız kocanla siz
Ya ben yakından ilgilenen biriyim iyimisin neler yaşadığını insanın bilemezsin
burada diyemen ekledim yaz
Her bebeğin gelişim süreci farklıdır. 1.5 yaşına kadar yürümeye başlar. Eğer muayene de herhangi bir sorun çıkmadıysa endişe etme
Hemen uçacak değil ya biraz bekle zamanı gelince oda olur inşallah 😁😊🤗
Sen iyimisin oturması normal mi 9 olacak nerdeyse
Abla korkulacak bir şey yok bu kadar tepki verme
Dediğin gibi canım her çocuk farklıdır benim oğlum da 18 aylıkken yürüdü :)
Anliyomda oturması kaç aylıkken oldu
Canım sen bence bir doktora götür Allah korusun bebekler 3 aylıkken oturmaya başlıyor
Hepsi olacak Zamanla olacak merak etme
👍
Çokmu abartıyorsunuz
Geçende sordun bir çocuk gelişim uzmanına götür.
Her bebek aynı gelişmez. Geç olur ama olur
Evetde oturması geç degilmi
Destekle oturur
Gayet iyi oturan gördüm hep etrafta
Oturur doktor bir şey demiyor mu
Hemşire geç kalmış dedi
Hmm bilemedim şimdi
Her bebek aynı olmaz merak etmeyin
Evet kuzuda oturmamasi geç değilmi
Doktora gidin
daha erken değil mi
O genetik abla geçde olsa atacak adımını
1 2 aya atar normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?