1.5 yaşındaki bebeğim sabaha kadar hıçkıra hıçkıra ağladı. Diş değil, gaz değil, aç değil. Nesi var, depresyona mı girdi?

Bebeğim sabaha kadar hıçkıra hıçkıra ağladı. Diş değil gaz değil. Aç değil. Nesi var depresyona mı girdi ya

1.5 yaşındaki bebeğim sabaha kadar hıçkıra hıçkıra ağladı. Diş değil, gaz değil, aç değil. Nesi var, depresyona mı girdi?
Cevapla