biberon , mama kaşığı , nohut alt açma battaniyesi , kürklü bebek badisi bebek ürünleri battaniyeleri öteberi falan. Bence yavaştan almak daha mantıklı 🙂 hamilelik sürecinde zor olabilir. Üstelik bebek olunca tam bir kargaşa.. Yavaştan hazırlanmak daha mantıklı üstelik ekonomik sıkıntı çekenler için daha iyi bir anda yüklenmiş olmaz bütçesine. Benim böyle bir sorunum yok sadece özendiğimden alıyorum. O bebek ürünlerini görünce içim gidiyor 🙁 Allah bir gün herkese anne olmayı nasip etsin inşallah 🙏
Henüz anne olmamış birinin bebek ürünleri alması yanlış mıdır?
Hayır değildir neden yanlış olsun ki... yani sevdiği için almak istemiş olabilir bence önemli olan kendi kararıdır.. kimsenin kararını dinlememelidir. ayrıca bir gün anne de olabilir kadınlar zaten sever bebekler ile ilgilenmeyi hayaller kurmayı...
Merhaba, bence aslında gayet mantıklı ama ürünleri alırken son kullanma tarihine dikkat etmeniz ve ürünü sıcaklık açısından uygun bir yerde saklamanız gerekiyor. Böyle yaptığınız sürece bir mesele olmaz :) Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Ah ne kadar şirin bir yorum 🌷 evet tarihi geçebilecek olan ürünler almıyorum şu anlık o yüzden battaniye biberon emzik badi zıbın falan aldım 🙂 paketlerinden çıkartmadım 🌷 Bilmukabele hepimizin gönlünden geçen olsun inşallah sizin de 💓
Soru detayında devam sütü görünce yazma ihtiyacı hissettim. İyi yapmışsınız ya her açıdan çok iyi düşünülmüş bir şey. Yorumumu beğenmenize ve iyi dileklerinizi duyduğuma sevindim, teşekkür ederim :)
Ah onu görselsin kalmasın diye eklemiştim 😄 bugün markette gördüm alacaktım ama henüz anne değilim içeriğini okudum çoğu anne memnun kalmış direkt ekran görüntüsü aldım bebeğim olunca kullanmak için 💓 bende teşekkür ederim 🙏
Çok şirin bir anne olacağınızı düşünüyorum yani yorumlaşmadan anladığım kadarıyla çok sevgi dolu birine benziyorsunuz :) Evet, anne olunca alırsınız ya acelesi yok o kadarına da :D Ne demek, rica ederim :)
Hayır tabiki bence yanlış değildir. Nasıl evlenmeden önce çeyiz olsun diye tabak vs alıyorsak, bence bebek olmadan da battaniye, kıyafet tarzı şeyler almak gayet mantıklı normal buluyorum ben.