Henüz anne olmamış birinin bebek ürünleri alması yanlış mıdır?

biberon , mama kaşığı , nohut alt açma battaniyesi , kürklü bebek badisi bebek ürünleri battaniyeleri öteberi falan.
Bence yavaştan almak daha mantıklı 🙂 hamilelik sürecinde zor olabilir.
Üstelik bebek olunca tam bir kargaşa..
Yavaştan hazırlanmak daha mantıklı üstelik ekonomik sıkıntı çekenler için daha iyi bir anda yüklenmiş olmaz bütçesine.
Benim böyle bir sorunum yok sadece özendiğimden alıyorum.
O bebek ürünlerini görünce içim gidiyor 🙁
Allah bir gün herkese anne olmayı nasip etsin inşallah 🙏
Henüz anne olmamış birinin bebek ürünleri alması yanlış mıdır?
Henüz anne olmamış birinin bebek ürünleri alması yanlış mıdır?
Cevapla