Anne karnında aşırı hareket eden bebekler doğunca da aynı mı olur?

İlk çocuğum da hareket ederdi karnımda tabi ama bu seferki insanı hayrete düşürecek türden. Gece gündüz insan hiç mi durmaz , uyumaz ne bileyim yahu 😅 tekmeleri, elleri, ayakları her şeyi uzaktan görmek mümkün. Sizce doğunca da bu kadar hareketli olur mu? Çok korkuyorum ya şimdiden baş edemezsem diye 😴
Anne karnında aşırı hareket eden bebekler doğunca da aynı mı olur?
Cevapla