Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 "Sorum ebeveynlere! Çocuğunuz için hangi bebek bezini kullanıyorsunuz?"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
prima var
Markalar pişik yaptığı için a101 in jenny & willy markasını kullanmıştım ilk çocuğumda. Sonrasında ybb kullandım.
Ybb hangisi
Yıkanabilir bebek bezi kullandım eski usul yeni modellerden. Örnekleri 👇🏻 şurada mevcut.
instagram.com/ybb_dogalyasam
Tek kullanımlık yok mu
Evy baby ya da sleepy olabilir.
Evy baby linkini verir misin, ben bilgisizim biraz.
www.hepsiburada.com/ara?q=evy+baby+bebek+bezi
Link açılır umarım
Markaya bakmıyorum
Hangisi uygunsa onu alır geçerim
A101 in, ŞOK'un kendi ürünleri iyi
Goon aldık o da iyiydi
Prima premium care en iyisi..
Ucuz olanlarda da önlem iyi
Bebeğinin sağlığını seven Türk markalarından başka bez kullanmasın
evli değilim ama arkadaşlarım çocuğuna sürekli prima götürürüm 😊
Sleppy daha doğal ve zararsız yakında daha doğum olmadı ama az kaldı.
Baby turco. Tarım krediden ucuza alıyoruz
Linkini atar mısın
Sleppy markasını çok beğenmiştim
Sleepy kullanmıştım ben bebeğime gayet güzeldi
prima kullandık biz hep
Molfix kullandım çok memnundum
Sleepy kullaniyrm