Bazıları da böyle masum böyle şeker işte 🥰 "Okulda sizi özlüyorum" diyen miniklere nasıl davranılmalı?

Bazıları da böyle masum böyle şeker işte 🥰 "Okulda sizi özlüyorum" diyen miniklere nasıl davranılmalı?

Bende seni özlüyorum ama senin okulda birseyler öğrendiğini çok iyi öğretmenin olduğunu ve arkadaşların olduğunu biliyorum
AYRICA bende evde seni heyecanla bekliyorum
diyebilmeliyiz ve okuldan gelince sorguya çeker gibi anlat ne yaptın bugün demek yerine kendisinin anlatmasını beklemek en güzeli.
Bu biraz da çocuğu yetiştirirken ebeveynlerin yaptığı hata sonucu ortaya çıkıyor. Çocukları kendimize o kadar bağımlı hale getiriyoruzki çocuklar okulda bile anne babasının ilgisine muhtaç oluyor. Okulun düzenini bozmadan yavaş yavaş sizsiz de bir hayatının olacağını alıştırarak çocuğunuzu veya kardeşinizi okula götürmeye devam.
Yeap 👏👏
Bence onların her zaman yanında olunmalı.. mesela geçmişte kendileirnin de okula gittiğinden söyleyebilirler ve rahatlatabilirler belki de.. yavaş yavaş alışırlar
Cevap
1Cevap
Ahh ahh... Benim kardeşim öyleydi, annem ilk hafta beni de okula bıraktı. Kardeşimle takıldık öyle. Yavaş yavaş alıştı
Iyi olmuş gitmen güven duygusu önemli 😊 şanslı bir kardeş 🥰
Valla benim açımdan yorucuydu ama olsun :D
Çocuğun yetiştirilmesiyle alakalı biraz. Ama bana böyle bir şey söyleseydi yüreğimden parça kopardı
Çocuğum öyle dese onla beraber ağlarım 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?