"Geldi bahar ayları gevşedi burun yayları" derken miniklerin burnunu ne ile silmeli; ıslak mendil mi peçete mi?

Sonbaharın gelişiyle burun akıntılarına da merhaba dediğimiz bu günlerde önemli bir sorudur; miniklerin burnunu ıslak mendille mi silmeliiii peçete ile mi?

Ben ıslak mendille siliyorum kuru silince çok tahriş oluyor.
Ben ıslak mendille siliyorum kuru silince çok tahriş oluyor.
"Geldi bahar ayları gevşedi burun yayları" derken miniklerin burnunu ne ile silmeli; ıslak mendil mi peçete mi?
Cevapla