Sonbaharın gelişiyle burun akıntılarına da merhaba dediğimiz bu günlerde önemli bir sorudur; miniklerin burnunu ıslak mendille mi silmeliiii peçete ile mi?

Sonbaharın gelişiyle burun akıntılarına da merhaba dediğimiz bu günlerde önemli bir sorudur; miniklerin burnunu ıslak mendille mi silmeliiii peçete ile mi?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Bence yumuşak olanları tercih edilmeli yoksa yara yapabilir veya alerji yapabilir.. ıslak mendil daha iyidir
Bencede ıslak mendil risksiz 🙈
🙈🙈
Sağlıklı paraben alkol içermeyen ıslak mendille silebiliriz gadası
Vay mk nerden nereye bağladı valla helal olsun hiç anlamadım bi anda kapıldım reklama.
Islak mendille silmek lazım peçete tahriş eder
Yapıyoruz bu sporu 😂
Bir çocuğum olsaydı burnunu ıslak mendil ile silmezdim. Kimyasal sonuçta. Koklamasın.
Yıkıyorum caneme
Selpak alın hem yumuşak hemde hassasiyet en aza iner diğerleri zımpara gibi
Selpak da çok pahalı 😂
Zımpara al o zaman çocuğa kendine 😅
Sen bizim kaç kova mendil harcadigimizi bilmiyorsun tabi jdhd
Yaz kış burnu akan biriyle konuşuyorsun😅
Bence yumuşak bir peçete olabilir. Islak mendil alerji yapabilir. Olabildiğince az kullanılmalı bence..
İkisi de kötü aslında. İkisi de yara yapıyor. Mecbur olacak yara. Sonra da krem sürüp yumuşatacağız
Bebeğin yüzüne uni baby ıslak mendil kullanmak mı🫣
Kuru peçeteyle silince bebenin yüzü tahriş oluyor.
Islak mendille ben kendi yüzümü bile silmem ki bebeğe kullanılıyor... napıyorsunuz ki bebeklerin burnunu defalarca peceteyle sümüğü bastıra bastıra çıkarmaya mi çalışıyorsunuz ? Onlar için aparatlar var. Islak mendille bebegin yüzünü silmek korkunç olay
Yumuşak yapılı mylo puffy var onu tavsiye ederim.
Az önce mylo aldım gerçekten deneyeceğim 😊
☺️ çok memnun kaldım pamuk gibi ve sağlam👏
Peçete olarak en iyisi bence
Selpak güzel ama çok pahalı ya ben de ıslak mendili yıkayıp siliyordum mylo aldım şimdi 😂
Islak mendillerde liflenip burun içine ağız içine kaçma riski var, en kaliteli ıslak mendil bile lifleniyor. Selpak aşırı pahalı ve çok iyi de değil. Mylo hem ekonomik hem de çok iyi ☺️👏
Peçete ama alkol, parfüm vs yoksa ıslak mendil.
Peçete ile tabi ki
Peçete al
Peçete çok tahriş ediyor
Çocuğum olsa bilirdim 😊 bekar aklıyla gitme sen ıslak mendil al ozaman