Evlendikten hemen sonra mı yoksa biraz zaman geçtikten sonra mı çocuk istersiniz?

Ben şahsen hemen istemem, 1-2 sene birbirimize doyalim rahat vakit geçirelim evliliğin tadını çıkaralım isterim eşimle, çünkü çocuk hemen yapılırsa olmaz.

Evlendikten hemen sonra mı yoksa biraz zaman geçtikten sonra mı çocuk istersiniz?
Cevapla