Eşimle bebek bekliyoruz eşim kız çocuklarına çok düşkün ona bir jest yapıp minik bir not yazmak istiyorum sizce hangisini almalıyım?
1. Numara
2. Numara
3. Numara
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Anne kız kombinleri oluyor. Tavsiye ederim. Senin yerinde olsam üç kişilik kombin kıyafet alırdım.
Bunlardan hangisini beğendin peki
1 ve 2 çok güzel.
Onlardan birini seçsene ben kararsız biriyim
Turuncu olanı seçeresen anne baba kız bebek kombini yaptırabilirsin. Güzel olur
1 çok tatlı 2 de
İşte hangisi birini seçer misin
2. bence
1 çok tatlı ya kızım olsa kesin alırdım yani 🙃
1 cok hoş düşünceniz. de. çok güzel😇
2 numara tabiki.. 😄
Maşallah
Bir numara olsun
2. Numara