Bebek bakımında Uni Baby tercih ettiğiniz bir marka oluyor mu?

Ben ıslak mendil, şampuan, detarjan ve yumuşatıcı kullanıyorum. Özellikle detarjanından çok memnunum 🎉
Bebek bakımında Uni Baby tercih ettiğiniz bir marka oluyor mu?

Ben ıslak mendil, şampuan, detarjan ve yumuşatıcı kullanıyorum. Özellikle detarjanından çok memnunum 🎉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Islak mendil, şampuan, detarjan ve yumuşatıcı kullanıyorum bende. :)
Senin kesin gizlediğin bir çocuğun var 😂
Valla yok abla 😂 ben daha kendim çocuk sayılırım bu yaşta ne çocuğu 😂
Hepsini kullandım sanırım deterjanının kokusuna bayılıyorum özellikle ıslak mendili falan ağar kokmuyo güvenilir olduğu icin tercihim
2 yaşına girecek yenidoğan ıslak mendiline devam edyoruzz 😁😁😁
Islak mendil yumuşatıcı sabun ve şampuan
Bebeğim yok çünkü evli değilim