bebeğim tam 6 aylıkken katı gıdaya geçtim ama alışması biraz zor oldu, siz de bu süreç nasıl geçti?

bebeğim tam 6 aylıkken katı gıdaya geçtim ama alışması biraz zor oldu, siz de bu süreç nasıl geçti?

6 aydan sonra tadım şeklinde. Açken vermek gerekiyo yoksa istemiyolar genelde. 3gün kuralı var birde bi ürünü 3 gün verip alerji durumunu takip edip ondan sonra başka ürüne geçmek gerekiyo. Su da ek gıdaya geçince mutlaka verilmeli kaynatıp soğutulmuş su.
Cevap
2Cevap
6. aydan sonra başladım
4 aylık olduğu an direkt ek gıdaya başlamıştım.
Bebek yokki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?