Doğru değil bana göre. En azından 40’a kadar beklenmeli. Ya da görmek isteyen 40’ından sonra gelip görebilir. Benim oğlan 1 ay 3 günlük henüz kimseye özelden atmadım. Çünkü belki ona atınca karşımdaki nasıl görmez diye başkasına atabilir o mutluluktan insanın çok yakını olsa bile. Ben en azından bebekler 3 aylık olana kadar atmama taraftarıyım.. Hoş ben 1 yaş doğum gününe kadar atmam🤭.
Aile'den isteyen olursa fotoğraf atılmalı ama nazar da var 🧿 bilemedim şimdi istediğin kişi ile payalaşa bilirsin ama senin iznin olmadan paylaştığın kişi başkasıyla paylaşırsa doğru olmaz..
En İyi Cevaplar