Küçük bebeğe mi bakmak daha zordur yoksa çocuğa mı?

Bebek bakımı mı daha uğraştırıcıdır yoksa 3/6 yaş arası bir çocuğa mı?
#reda
Küçük bebeğe mi bakmak daha zordur yoksa çocuğa mı?
Güncellemeler
+1 yıl

Bence üçü ya da böyle altı yaş arasındaki bir çocuğa bakmak daha zordur çünkü öyle çocukların istekleri bitmez acılar bitmez dertleri bitmez hastalıklar bitmez sıkıntılar bitmez sonu gelmez yani ufak bir bebeğin en fazla karnı acıkır altı kirlenir ya da herhangi azıcık gazı olur ağrısı olur ama çocukların gerçekten istekleri bitmiyor özellikle erkek çocukların
Küçük bebeğe mi bakmak daha zordur yoksa çocuğa mı?
Cevapla