Bence üçü ya da böyle altı yaş arasındaki bir çocuğa bakmak daha zordur çünkü öyle çocukların istekleri bitmez acılar bitmez dertleri bitmez hastalıklar bitmez sıkıntılar bitmez sonu gelmez yani ufak bir bebeğin en fazla karnı acıkır altı kirlenir ya da herhangi azıcık gazı olur ağrısı olur ama çocukların gerçekten istekleri bitmiyor özellikle erkek çocukların
Küçük bebeğe mi bakmak daha zordur yoksa çocuğa mı?
Bence üçü ya da böyle altı yaş arasındaki bir çocuğa bakmak daha zordur çünkü öyle çocukların istekleri bitmez acılar bitmez dertleri bitmez hastalıklar bitmez sıkıntılar bitmez sonu gelmez yani ufak bir bebeğin en fazla karnı acıkır altı kirlenir ya da herhangi azıcık gazı olur ağrısı olur ama çocukların gerçekten istekleri bitmiyor özellikle erkek çocukların
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 