Benim bir oğlum var. Annem falan biraz zayıflamalı diyor. Zayıflamalı mı?

Benim bir oğlum var. Annem falan biraz zayıflamalı diyor. Zayıflamalı mı?

Buna doktorunuz karar verir. Kilosu gelişim tablosunun çok üstünde gidiyorsa sizi mutlaka uyaracaktır ama zayıflaması yönünde değil hızlı kilo almasını önlemek şeklinde olacaktır bu uyarı.
Bebekler büyümek için beslenirler ve fotoğraftaki bebeginizse zaten kilolu da değil 🤗
Evet bebeğim fotodaki
Annem falan çok şişman o kadar mama verme değip duruyor moralim bozuldu
Fotoğraftaki oğlunsa kilosu gayet normal bence zayıflamaya gerek yok ortada bir fazla kilo yok zaten ayrıca insanların ne dediğine bakma onlar zaten her şeyde kusur aramaya bayılırlar o yüzden çok da umursama.
Teşekkür ederiz
Cevap
6Cevap
Allah bağışlasın, maşallah. Kilolu değil olsada o daha bi bebek büyüdükçe kilo kalmaz.
Teşekkür ederiz ❤️
Butlarini biraz isirmak lazim ondan sonra yorum yapilmali, masallah
Belli yaştan sonra boy uzadığı için zayıflıyorlar haliyle
Oncelikle masallah minnosa. Yasi buyudukce zayiflar zaten
Evet ilerde sıkıntı olabilir
Uy tosunum maşallah 😀
Yürümeye başladı mı
Hayat
Hayr
Bu kiloyu doktora sor o bence problem yok dicektir. Yürümeye başlasın yavaş yavaş kilo falan kalmaz hepsi gider.
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?