Bebeğime rota virüsü aşısı yaptırdık çok huzursuz. Ne yapmalıyız?

3 aylık bebeğim var dün rota virüsü aşısı yaptırdık dünden beri çok huzursuz. Sanki bir yeri ağrıyor gibi. Evde Dolven şurup var içirsem işe yarar mı? Bilgisi olan var mı?

Bebeğime rota virüsü aşısı yaptırdık çok huzursuz. Ne yapmalıyız?
Cevapla