Eşim ve annesi beni bebeğime yaklaştırmıyorlar. Bebeğim beni sevmeyecek mi?

Arkadaslar 6 aylik bir bebegim var onu cok seviyorum gezdiriyorum oynuyorum bakimini yapiyorum bikmadan. Fakat esim ve annesi bos olduklarinda hemen elimden aliyorlar oynuyorlar Beni bebegimin yanina bile yaklastirtmiyorlar. Sadece aciktiginda al cocugunu diye elime veriyorlar. Kayinvalidem zaten surekli "az daha buyusun gezdircem onunla oynuycam Bana Anne diyecek seni istemeyecek diyip duruyor. Cok üzuluyorum ve kizginim Beni bebegimden ayiracaklar diye. Hatta buyudugunde belki gercekten de Beni sevmez gibime geliyor. Onlarin sayesinde. Sizce bir bebek annesini unuturmu ve nefret edermi? Ben ona cok bagliyim ondan ayrilmak istemiyorum..

Eşim ve annesi beni bebeğime yaklaştırmıyorlar. Bebeğim beni sevmeyecek mi?
Cevapla