Eski sevgilim hasta iyileşmesi için hamile kalmamı istedi kabul ettim pişman olur muyum?

ben yeni 18 yaşına girdim eski sevgilimde 19 yaşında ben eski sevgilimden ayrıldığım halde onu çok seviyordum ama o geri badışmak hiç istemedi. ismini tam bilmiyorum ama sevgilimin sinir sistemiyle ilgili bir hastalığı varmış çıkarkende olduğunu biliyordum ama bu kadar ciddi bir şey olduğunu bilmiyordum biz ayrışalı 6 ay oldu bu arada. neyse iyileşmesi için ya yeni doğan kardeşinin göbek bağına ihtiyacı var ya da kendi çocuğumun annesi babası ayrı ve yapmayı kabul etmiyorlar o yüzden benden rica etti rica etti bende kabul ettim onu kaubetmekten daha iyidir her şey ama korluyorum birazda anne olmak için yaşım genç nasıl bu korkunun ğstesinden gelirim
Eski sevgilim hasta iyileşmesi için hamile kalmamı istedi kabul ettim pişman olur muyum?
Cevapla