Şimdi böyle bir isim yok herkes değişik değişik isimler koyuyor bunu bir çok kez yazdım daha yeni de yazdım yine yazıyorum eğer bir tane çocuğum olsa ister kız olsun ister erkek olsun hiç önemli değil önemli olan benim için sağlıklı olması adı kesinlikle deniz olurdu neden bilmiyorum ama bu isme karşı bir yakınlık hissediyorum
Adeni bazı erkeklerde isim olarak gördüm, gerçi tam erkek değillerdi gibi baya yumuşaklardı. Başka bir isim seç farklı isim seçme gayretiylede alaya maruz kalacağı bir isim seçme.