Hepinizin bebeğinizi uyutmak için taktikleri olduğunu biliyorum :) Aynı şekilde gece sık sık uyanmaması için de önlem alıyorsunuz. Bunlardan bahseeder misiniz? Ben kızıma uyumadan önce bir biberon SMA İyi Geceler devam sütü hazırlıyorum :) Bazen ikinciyi de istiyor tabii ama sabaha kadar mışıl mışıl uyuyor, hiç uyanmıyor :) Sizin sırlarınız neler?
Genelde bebeklerin karnı aç olduğu zamanlar rahat bir uyku uyumazlar. Böyle bir riske girmek istemeyen anneler bebeklerine SMA iyi geceler devam sütü veriyorlar. Şahsen bende anne devam sütü vermeyi doğru buluyorum.
Ben gündüzleri yoruyodum akşamlarıda yatağına karın üstü yatirrdim.. boynunu da yana cevirirdim.. hem gaz sancısi olmazdı sabaha kadar uyurlardi... gelen arkadaşlarda hiç uyumuyor bizimkide derdik..😂😂😃
Mama konusunda sma optipro en iyisi kesinlikle gaz kabızlık gibi sorunlarda yapmıyor geceleri rahat uyumasi için miniklerin tercih edilen ilk mama olmasi gerekiyor bence❤️