Kız bebeğim olursa adını Eliz Asel koymak istiyorum, ne dersiniz?

Kız bebeğim olursa adını Eliz Asel Koymak istiyorum ikisinde anlamı çok güzel ama Eliz Ada da yakışıyor çoğu insanda Eliz ağır bir isim tek konulması daha uygun olur diyor siz ne dersiniz 😂
Kız bebeğim olursa adını Eliz Asel koymak istiyorum, ne dersiniz?
Cevapla