1 aylık bebeğim var günde 3-4 kere kaka yapıyor. Kimileri az diyor kimileri ayına göre normal diyor benim de kafamı karıştırdılar. 1 aylık bebek günde kaç kere kaka yapmalı? Az kaka yapması iyi beslenmediği anlamına mı geliyor?1 aylık bebek günde kaç kere kaka yapar?
Yetişkinlerin hepsi bir mi? Kimi 3 günde bir tuvalete çıkıyor kimi günde 2 kez yapıyor 😂 en doğru bilgiyi doktor verir ama bildiğim max 2 günde bir yapıyorsa sağlıklı sayılıyor çocuklar, 1 aylık bebekler de o civardadır
Bir kaç gün kaka yapmayada bilir ya da hep yapabilir bu gayet normal ve hiç bir anlama gelmiyor. Önemli olan rengi, cıvıklığı vb. eğer yeşilse felan sorun olur.
5-6 Civarı olduğunu çok duyuyorum müşterilerimizden..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Milletin ne söylediğine değilde doktorun söylediğine bak çünkü ağzı olan konuşur bilmiş bilmiş doktorunuza sor normal mi değil mi o daha iyi bilecektir.