Bebek kaka yaptıktan sonra ayrıca gaz çıkarmak gerekir mi?

1 haftalık bebeğim var kayinvalidem ilk çocuğum olduğu için yanımda kalıyor bebeğim emzirdikten sonra altına hemen yapıyor kayın validem bunun için ayriyeten gaz çıkarmana gerek yok yeterli diyor sizce ağızdan da ayrı çıkarmalı mi? Anneler acil yardımcı olur musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bebeğim emdikten sonra ağızdan çıkarmadan sadece altını yaparak yatıyor rahatsız gibi değil
Bebek kaka yaptıktan sonra ayrıca gaz çıkarmak gerekir mi?
Cevapla