Bazı ebeveynler bebekleri için çeşitli krem, yağ ve nemlendirici tarzı ürünler kullanırken kimi bebekler tabiri caizse vücutlarına su ve sabundan başka birşey değmeden büyüyorlar. Peki bu durum onların cildinde farklılık oluşturur mu?
Bakımlı bebek ile bakımsız bebek arasında cilt farkı olur mu?
Ben burada Bebeklerle alakalı tecrübelerimi ve özelliklede bakım ile alakalı şu bilgiyi anlatırım.
SUSAM YAĞI kullanmalarını ve evde bulundurmalarını şiddetle tavsiye ederim. Ama güvenilir ve Hakiki olacak. Beni çocuğumda pişikler olmuştu ve artık kan revan haline dönmüştü. O kadar kötü idi. TRAVAZOL hiç bir şekilde fayda etmedi.
Tavsiye ile Susam YAĞI aldım ve kullandım. Hemen etkisini gösterdi ve sonradan düzeldi. Susam YAĞI cildin gözeneklerini açar, hava almasını, terin boşaltılmasını sağlar. Tahriş olmuş, pişik olmuş, jilet yüzünden yanmalar olan tüm bölgeye kullanabilirsiniz. Ayrıca Bebeklere banyo sonrası, sırtına ve karnına sürerseniz, soğuk almamalarını, üşütmemelerini sağlarsınız. Kalkan görevi yapar. Ben bu uygulamayı maç yaparken soğuk havalarda uygulardım. Ayrıca bebek teni içinde faydalı. Cildi temizlediği gibi nemlendirir ve yumuşacık yapar. Ayrıca 50 Faktördür bilginiz olsun
Bebeğin cildine pek çok farkli yağ krem sürmek iyi değil gözenekleri tıkar en iyi masaj yaği zeytinyağıdır. Ayrica bebegin bakimlı oldugunu üzerinin temiz oldugundan ve güzel kokmasindan anlayabilirsiniz.
En İyi Cevaplar