Valla bu bebek yağını bebeklere de kullandım zaman zaman kendim de çok güzel yahu.. özellikle el ve ayaklardaki çatlaklara da iyi geliyor 


Vücudun esnemesini sağlayarak çatlakları önler.
Özellikle de banyo veya duş sonrası nemli iken ideal.
Kokusu da önemli bir faktör.
Cilt kuruluğu yaşayanlar için de bebek yağı öneririm.
Cevap
4Cevap
Aynen ben de cildim için kullanıyorum, çok güzel. Tanıdıklatımın 2 bebişi var onlara da hediye ettim. Kokusuz olması ayrı bir güzel.
Saç diplerim aşırı kuruduğu zaman kullanıyorum, 1 saat bekleyip yıkıyorum çiçek gibi yapıyor 👍🏻
Zarar vermiyor mu peki?
@elagozluezooo zararını görmedim, zararı olsaydı bebeklerin kafa derisinde uygulamak tavsiye edilmezdi.
Bende bi deneyim o zaman
Daha çok hindistan cevizin yağını tercih ediyorum bakim için
saclarima ellerime vucuduma cok severek kullaniyorum
Eşimle birbirimize masaj yapmak için bazen kullanıyoruz
Makyaj temizleyicim bitmisti gözlerimi sildim iyi çıkardı
Bebek yağı falan görünce bebeğim olsaydıda alsaydım dedim içimden kakskskdkdjd
Bebek yağı kullanmıyorum.
Vücudumu nemlendirmek için
Hiç kullanmadım kokusu nasıl merak ediyorum
Bebek miyim ben yaaa!
Anal ilişkiye girmeden önce kullanıyorum
Bebeğin banyosunun ardından kullanıyoruz.
Bende kullanayim madem
Bacaklarım için kullanıyorum ben
Duş sonrası kuruluğu önlemek nemli kalmak ıcın
Masaj için mükooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?