Tavsiye ve nasihatınız ne olurdu... Sadece tek tavsiye... Sizi anlıyor ve duyuyor bebek...


Hep böyle masum kal ve büyümek için can atma.. Büyümek okadar da güzel bir şey değil çocukluğunun tadını çıkar derim..
Keşke seni tüm kötülüklerden koruya bilsem bebeğimm🥰
Çok güzel bir yorum 🙂
Teşekkür ederim 🤗
Cevap
3Cevap
Sana değer vermeyen ve değer katmayan hiç bir şeyle ilgilenme.
Anacuğunun karnına geri gir
Neden? Orada çok bunaldım diyecek 😄
Büyüyecem diye ugraşma.
Hep böyle masum ve temiz kal ❤
Babanı her zaman dinleme
Geri git yavrum
Neden?
Sence?
Ama dünyayı merak ediyor yavrucak 😄
şu an ben geri gitmek istiyorum şahsen dertsiz tasasız mis gibi
O derece diosun 🙂
Hihiii😉
Çabuk büyüme
Neden?
Büyümek güzel birşey değil de ondan
Hep masum ve temiz kalsın... hep sevilsin değil mi...
Aynen öyle..
dolar yap len paranı
derdim.
Kendini sev!
kendınıde sevsın
dolarda yapsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar