Eskiden bebeklerin gözünde banyo zamanı bazen bol ağlamalı bir deneyim, ebeveynler içinse zorlu bir
Çocuk & Ebeveyn “Şimdi Bebek Olmak Vardı” Dedirten Bebek Şampuanının 6 Özelliği (Sayfa 6) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2212 “Şimdi Bebek Olmak Vardı” Dedirten Bebek Şampuanının 6 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 34 kişi beğendi
melihcelikce Takip Et Xper 1 Yaş: 30 1 yıl Kokusu nerde duysam bebek tatliligi hissederim 0 0 Yorumla
cjjdhehdudh Takip Et Xper 5 Yaş: 24 1 yıl Göz yakmaması tabii ki Yaşım 22 hala kullanıyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Kokusu nerde duysam bebek tatliligi hissederim
Bebekler cok tatlı narindir
Bunların ıslak mendili çok iyi kokuyor
Güzel bir paylaşım teşekkürlerr
işte tam aradığım özellikler bunlar
Göz yakmasın yeterlidir 😂😂😂
Bizim zamanımızda yana yana dururduk
Göz takmaması ve doğal olması bence çok önemli
Göz yakmaması tabii ki Yaşım 22 hala kullanıyorum
Günümüzde bebek şampuanı çok önemli
en iyisisiniz. Size güvenimiz tam.
Yumuşacık yapması kokusu ve ferahlığı
Uni beybi tek geçerim. O kadar yani.
Keşke hiç buyumeseydik hep çocuk kalsaydim
Elinize sağlık. Çok faydalı olmuş
Gözüm çok yanardı… Anılarr
günümüz bebekleri de çok şanslı canım ya
Kokusu yeter kokusu herşeye bedel
Uni baby güzel kokuyor gerçekten
Valla bebek olmak istemezdim ben
Uni baby bebekleri vucunu ipek gibi sarıyor
Kzima kullanmistim guzel mis gbi
Bebek kokusu yaaa çok tatlılar
Yumuşacık, tertemiz, mis kokulu.
Bebeklik ve çocukluk gibisi yok
Ben kullanmadım ama alabiliriz
katılı yorum size ayn bence de
Ben hala kullanmaya devam kamclamcl
Goz yakmamasi tabiki de nasil olacak
Şimdi çocuk olmak vardı :(
İlerde ihtiyacım olur belki teşekkürler 😄
Mis gibi kokusu ama hiç kullanamadım
Keşke hiç ama hiç buyumeseydik
Bizi legenin içinde yilarladi😅😅
Bebek olmadanda kullansak ne olur
Kokulu güzel yumuşak bebeksi
Güzel ürün kullanışlı bir ürün
Misssss gibi kokusu yeter ya
Kaliteli Bir ürün teşekkürler
Bebek doğurmak istiyorum artık…
Kaliteli duruyor aslında anneler tercih ediyor
Şimdi bebek olmak vardı demem.
Goz yakmamasi cok guzel detay
Çok güzel içerik bayildim
Ne yaparsan yap ağlıyorlar
Bir şampuan için mi bebek olmak lazım
Bebeğim olursa Ona alacagm ilk hediye
Severek kullandığım bir marka
çok güzel kokuyorsun bunu kullanınca
Bizde koca bebekleriz biisy olmaz kullanırım
Bebekler için en iyisi hangisiyse o
Oşş yerim bu bebekleri 😍 çok tatlışlar
Zamane bebeleri pek şanslı 😌
Bebeğim olursa kullanırım
Bir gün bebeğim olursa kullanırım inşallah
Teşekkürler çokyi bilgilendirme
Harika mis gibi kokusu ve yumuşacık yapan şampuan
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürlerr
Simdi bebek olmak vardi 🤪 . . .
ben de arada kullanıyorum baya iyi