Eskiden bebeklerin gözünde banyo zamanı bazen bol ağlamalı bir deneyim, ebeveynler içinse zorlu bir
Çocuk & Ebeveyn “Şimdi Bebek Olmak Vardı” Dedirten Bebek Şampuanının 6 Özelliği (Sayfa 5) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2212 “Şimdi Bebek Olmak Vardı” Dedirten Bebek Şampuanının 6 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 34 kişi beğendi
kayıkçı02 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 yıl Üni beybinin tüm ürünleri basarili 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl katılıyorum çok iyi marka Yorumla
1queen00 Takip Et Xper 2 Yaş: 20 1 yıl Şampuan önemli gercekten cok önemli 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl özellikle bebekler için daha da önemli Yorumla
vvaanneessaa Takip Et Xper 1 Yaş: 25 1 yıl Saç yerine duş jeli olarak kullanan kaç kişi var 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Göz yakmasın yeter gerisi bos
Keşke bebek olsam yeniden
Bebek şampuanları kullanmak
Keşke yeniden bebek olsaydio
Tüm bebekler en güzelini en iyisini hakediyor
Bu bebek sampuani harika kesinlikle alicam
Bebe sabunu kullanıyorum acayip güzel bence
Eskiden zordu şimdi oda kolay
Dalin den vazgeçemiyoruz. denemk lazım
Hacı Şakir saç yıka et sonra ye onu tamamı
Baya iyimişş denemek lazım
ebeveynler için faydalı paylaşım olmuş
Kokusu çok hoş dokusu da çok narin
Uni baby müko şampuan 🥰😍❤️
Faydalı olmuş eliniz3 sağlık
Birgün işime yarayacak bilgiler
Uni baby harika bir sampuan güver veiryor
Mis gibi kokuyor cok begendim
Üni beybinin tüm ürünleri basarili
katılıyorum çok iyi marka
her alan da urunlerinz cok basarlil
Anne elleriyle yıkanan saçlar 😍
Keske bebek olsam harika gözüküyorlar
Bebek şampuanlarına bayılıyorumm
Bazen kullanıyorum bebe şampuanı😀
Hala bebek şampuanı kullanıyorum:)
şimdi bebek olmanın tam zamanı
Adını ilk defa duydum denemek lazım.
Cennet kokusu su varya gıdılarında ohhh mis
Abi o parlatan urun asırı iyi
Bebekler çok tatlı ya çok şirinler
Güzel olurdu yani yaz gunlerinde
Şampuan önemli gercekten cok önemli
özellikle bebekler için daha da önemli
Bebeklik güzeldir ya bence
Bebek olsa da sevsek ya. Şöyle yanaklı yanaklı
Bebeklik güzeldir ya bence
En güzel duşlar yaaa yapıldı bu şampuanlarla
Bebek olmasakta kullanabilirizz
bebek olsak keşke yaa büyük olmak sarmiyor
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Saç yerine duş jeli olarak kullanan kaç kişi var
Şampuana gerek yok keşke bebek olsaydim
Uni baby baya iyimişŞşşşşşş
En önemlisi göz yakmaması
şimdi bebek olmak vardı yeşil sabunla yıkanmak 😂
Bebekleri çok severim çok tatlı
Şimdiki şampuanlar çok güzel
Uni baby müko şampuan🌸❤️
Bide düşün terar buyucen tekrar bu yollar aboo
simdi bebek olmak vardi yaa
Parebensiz olmadı çok iyi bir şey
Misss gibi korkuyorlar 🌸
Denemeden bile meyiz denemek gerek
Göz yakmamasi ve ph degeri
yumuşacık yapmasıııı asırı ozeniyorum
Bende mi kullansam dedim 🤔
göz yakmıyor dicemde yakıyo yine bi tık
Göz yakmaması güzel kokması
Paylaşım için teşekkürler
Harika paylaşım teşekkürler.
Kesinlikle en baba unibabydir