Eskiden bebeklerin gözünde banyo zamanı bazen bol ağlamalı bir deneyim, ebeveynler içinse zorlu bir
Çocuk & Ebeveyn “Şimdi Bebek Olmak Vardı” Dedirten Bebek Şampuanının 6 Özelliği (Sayfa 4) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2212 “Şimdi Bebek Olmak Vardı” Dedirten Bebek Şampuanının 6 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 34 kişi beğendi
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 616 cevap paylaştı. güzel paylaşım olmuş.. 🌸 0 1 Yorumla İsimsiz5681 1 yıl Katılıyorum Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 1 yıl Uni baby demek güven demek 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl Uni Baby demek güven, kalite ve mükemmellik demek Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Bebegim olursa deneyecegim 0 2 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl bence de denemelisin, tavsiye ederim Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Teşekkürler Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) 1 yıl Bebeklerin can dostu Uni Baby 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl ebeveynlerin de can dostu Uni Baby Yorumla
muratakınc283721 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 1 yıl Sevgi yi sampuan yapabilseler güzel olurdu 0 0 Yorumla
ineversaidiwassad Takip Et Xper 1 Yaş: 20 1 yıl Bebek şampuanları genelde alerjik oluyor yaa… 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Evet gerçekten güzel bir ürüne benziyor
Ellerine emeğine sağlık güzel olmuş gerçekten..
Güzel hence olmus sevdim gerçekten
emeğinize sağlık güzel paylaşım
Yaa bebek şampuanlarına bayılırım
Bebek olmasak bile şampuanı kullanırız
Keşke bende bebek olsaydım
Bilgilendirme için teşekkür ederim 🤩
Bilgilendirme için teşekkürler iyi iş
güzel paylaşım olmuş.. 🌸
Katılıyorum
bebiş kokusu, bebiş hissi🥰
Uni baby demek güven demek
Uni Baby demek güven, kalite ve mükemmellik demek
Her kaliteli hijyenik guvenilir
Kimyasal olmamalı
#Hükümdar
çok güzel bencede kesinlikle
Bebişler çok şanslılar yaa
Göz yakmama kokusu ambalajı
Ay çok güzel olmuş kesinlikle.
Çok güzel özellikler her zaman.
Dalin ya da uni baby kullanıyorum
Bebeğim olunca düşünürüm.
uni baby demek bence güven demek
Emeğinize sağlık bilgi için
Güzel bir paylaşım olmuş ellerinize sağlıkkk
Öyle demiyorum çünkü hala bebeğim 😊
Bebek olmak vardı lafı kulaga çok saçma geliyor.
güzel gözlerimin yanmasını istemem
Uni Baby ile bebekler her zaman güvende
Henuz cocugum olmadigi icin bilemiyorum
Ben zaten bebeğim ☺️ sert kimyasal olmicak
Yumuşatması ve göz yakmaması
göz yakmaması çok iyi ya ve daha saglıklı
Bıcı bıcıların sultanı ❤️
Güzel kokması ve paraben içermemesi
Bebeğim yok ama bu markayı tavsiye ederim
ferahlatıcı kokusu mükemmel olurdu
Bebek tatlıymış hem de baya tatlı
Elinize sağlık. Çok faydalı olmuşss
Bebekler en iyisine layık
simdi bebek gibi rahat olmak vardi
Unibaby hiç denemedim ama bir ara denerim
Bebegim olursa deneyecegim
bence de denemelisin, tavsiye ederim
Teşekkürler
Emeğinize sağlık faydalı paylaşım olmuş
Faydalı bir içerik olmuş.
Bebek olmak istiyorum keşke
Temiz temiz rahat bir uyku için
Ayy bebek çok tatlı maşallah
Bebeklerin can dostu Uni Baby
ebeveynlerin de can dostu Uni Baby
Bebek şampuanı göz yakmamalı
Göz takmaması ve yumuşacık yapması
Hala kullanırım kimyasalı az olduğu için
Güzel kullandık kıza artık diger kiza
Çok güzel üründür bizde kulaniyoruz
Farklı ve eşit olmak için devam etmiş
Güzel sampuan bence kullanılır
bebek gibi oldugum icin kullanabilirim
hiç kullanmadım bilmediğim bişey
Sevgi yi sampuan yapabilseler güzel olurdu
Keşke olabilsek ama olamıyoruz
Bebek şampuanları genelde alerjik oluyor yaa…