Eskiden bebeklerin gözünde banyo zamanı bazen bol ağlamalı bir deneyim, ebeveynler içinse zorlu bir
Çocuk & Ebeveyn “Şimdi Bebek Olmak Vardı” Dedirten Bebek Şampuanının 6 Özelliği (Sayfa 3) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2212 “Şimdi Bebek Olmak Vardı” Dedirten Bebek Şampuanının 6 Özelliği Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 34 kişi beğendi
Kıdemlisenarist Takip Et Xper 4 Yaş: 36 1 yıl Göz yakmasın, kimsayasal içermesin , dermatolojik testlerden geçmiş olsun kâfi. 0 0 Yorumla
bsplayerbodieo Takip Et Xper 1 Yaş: 19 1 yıl Keçe gibi yapıyor saçı ama ben yüzümi yıkıyorum yumuşacık yapıyor 0 0 Yorumla
kısmetsizbey Takip Et Xper 5 Yaş: 41 1 yıl şampuanı bilemem de ben bu resimde ki bebeği yerim ya çok tatlı 0 0 Yorumla
Diiyosunn Takip Et Xper 4 Yaş: 37 1 yıl Uni baby şu an mis kokan bebeklerin en güzel şansı 0 0 Yorumla
Fffffs Takip Et Xper 5 Yaş: 24 1 yıl Uni baby bebek şampuanını içeriği tertemiz olduğu için Bana da bu konuda güven veriyor 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl kesinlikle katılıyorum favori markamız , severek kullanıyoruz Yorumla
Semih0705 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 yıl Bence bebek şampuanları çok önemli özellikle ciltlerin tahriş olmaması adına. 0 0 Yorumla
WildRooster Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl Emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel bir bence olmuşşş 0 0 Yorumla
_Stellaa_ Takip Et Xper 1 Yaş: 23 1 yıl Dalinle karşılaştırma yaparsak üni baby derim 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl ben de uni baby derim, bu kaliteden şaşmam Yorumla
kenobi122 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 1 yıl Mis gibi kokuyor paraben içermiyor bebek olmak gibisi yok 0 0 Yorumla
Alaiyee Takip Et Xper 1 Yaş: 35 1 yıl Eşim sürekli kullanıyor ve içeriği zararsız olan şampuan 0 0 Yorumla
yamacozkul Takip Et Xper 5 Yaş: 41 1 yıl Kesinlikle katılıyorum biz hiç yaşamadık o zamanları 0 0 Yorumla
sadeceben__1 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 1 yıl Yeğenim de kullanıyor misler gibi kokuyor 1 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl çocuklarıma bu markadan başkasını kullanmıyorum, seviyoruz Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Kokusu benim için en büyük öncelik ve gayet güzel hafif bir koku eşim bayılıyor ☺️ 0 0 Yorumla
Ilerdearse Takip Et Master Yaş: 42 1 yıl Kızıma severek kullanmıştım güzel ürün 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl ben de çocuklarım için severek kullanıyorum Yorumla
Açılındoktorgeldii Takip Et Bilge Yaş: 26 1 yıl Bebek teni çok hassas özel olmalı herşeyi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl of ben temas cok sevdigim icin dus aldirilmak isterdim. simdi bebek olmak vardii 0 0 Yorumla
GörüşKraliçesi Takip Et Xper 4 Yaş: 29 1 yıl En sevdiğim markalardan biri 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl biz de severek kullanıyoruz Yorumla
gokhankocaaga2196 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 1 yıl Favorim her zaman Uni Baby 😎 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl uni baby gerçekten çok iyi bir marka Yorumla
MaTaDoRSharkk Takip Et Xper 6 Yaş: 35 1 yıl Uni baby ile her şey daha kolay 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl Uni Baby favv diyorum Yorumla
selayilayda Takip Et Bilge Yaş: 27 1 yıl Çok güzel kokusu var gerçekten 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl kokusu kalitesi içeriği gerçekten efsane Yorumla
angelrosepink21 Takip Et Yoda Yaş: 25 1 yıl Komşunun kızına alıyorlardı bunu 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl ben de yeni doğum yapan arkadaşlarıma alıyorum, severek kullanıyorlar Yorumla
süleymaaannn Takip Et Xper 6 Yaş: 101 1 yıl Uni baby ile yıkansaydık daha beyaz olabilirdik 0 1 Yorumla SaksıDeğilimAnayım 1 yıl 😄😄😄 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Göz yakmasın, kimsayasal içermesin , dermatolojik testlerden geçmiş olsun kâfi.
Keçe gibi yapıyor saçı ama ben yüzümi yıkıyorum yumuşacık yapıyor
Şimdi bebek olsaydım çok bir şey değişmezdi
şampuanı bilemem de ben bu resimde ki bebeği yerim ya çok tatlı
Uni baby şu an mis kokan bebeklerin en güzel şansı
Uni baby bebek şampuanını içeriği tertemiz olduğu için Bana da bu konuda güven veriyor
kesinlikle katılıyorum favori markamız , severek kullanıyoruz
Bence bebek şampuanları çok önemli özellikle ciltlerin tahriş olmaması adına.
Emeğinize yüreğinize sağlık çok güzel bir bence olmuşşş
güzel bilgiler gerçekten çok
Dalinle karşılaştırma yaparsak üni baby derim
ben de uni baby derim, bu kaliteden şaşmam
Mis gibi kokuyor paraben içermiyor bebek olmak gibisi yok
Eşim sürekli kullanıyor ve içeriği zararsız olan şampuan
Kesinlikle katılıyorum biz hiç yaşamadık o zamanları
Yeğenim de kullanıyor misler gibi kokuyor
çocuklarıma bu markadan başkasını kullanmıyorum, seviyoruz
güzel bir bence olmuş yani
Kokusu benim için en büyük öncelik ve gayet güzel hafif bir koku eşim bayılıyor ☺️
kimyasallinin az olmadi diye dusunuyorum
Bebekler çok hassaslar ben de bebek şampuanı kullanıyorum ahhaha
Kardeşim için her zaman tercihim uni baby.
Tüm bebekler en iyisini hak ediyor
Ellerine sağlık açıklayıcı konu olmus. 🙏
Şimdi bebek olmak vardı of of
Neydi eskiden göz kalmıyor du
Sağolun çocuk yaparsam bakarım bi ara💅🏼
Emeğinize sağlık teşekkürler
Bebisleri yerim ben çok tatlışlar
enim severek önerdiğim bir marka
Güzel bir şampuan tavsiye ederim
Kızıma severek kullanmıştım güzel ürün
ben de çocuklarım için severek kullanıyorum
Uni baby sen bi harikasin dostumm
Ayyyy beybi olayımda herkes benı sevsınn
Anneler için faydalı bir paylaşım olmuş
Faydalı bilgileri teşekkürler paylaşım için
Kokusu……. akıl alıyor tavsiye ederim :)
Yaaa 22 yasind akulaknlrmym
Bebek teni çok hassas özel olmalı herşeyi
valla ben hacı şakirle yılandım hiç anlamam bebek şampuanını
of ben temas cok sevdigim icin dus aldirilmak isterdim. simdi bebek olmak vardii
Bazen bende bunları kullanıyorum😀
bebek şampuanları çok güzel kokuyor!!🥺💙
En sevdiğim markalardan biri
biz de severek kullanıyoruz
Keşke şu an bebek olsam ne güzel olurdu
Parebensiz çocuk şampuanı olması süper
Güzel özellikler için teşekkürler
simdi bebek olmak vardi (ben zaten bebegim
Güzel şampuan tavsiye ederim🙂
Favorim her zaman Uni Baby 😎
uni baby gerçekten çok iyi bir marka
Uni baby ile her şey daha kolay
Uni Baby favv diyorum
Bebekleri olanlar için güzel
Gerçekten harika çok güzel ürünler güvenle
Bebekler tatlı 😻 oluyor ne sevimli
İleride var bi' hayalim...
Teşekkürler güzel paylaşım
Çok güzel kokusu var gerçekten
kokusu kalitesi içeriği gerçekten efsane
Komşunun kızına alıyorlardı bunu
ben de yeni doğum yapan arkadaşlarıma alıyorum, severek kullanıyorlar
Bende kullanıyorum ogluma
güzel paylaşım olmuş.. ..
Uni baby ile yıkansaydık daha beyaz olabilirdik
😄😄😄
Faydalı bilgiler için teşekkürler
Gözleri yakmasın yeter...