Bir bebek olmasamda ben içeriğindekiler daha hassas içerikli olduğu için onları kullanıyorum saçlarım çabuk yıpranıyor diğer şampuanlar da peki ya siz?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
arada kullaniyorum illa bebekmi olcma benim tenimde bebek gbi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Kendi bebeğimi büyüttüm ama ben hâlâ kullanıyorum 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
213Cevap
Bebek olmama gerek yok arada böyle şeylerden kullabilirim
Paylaşım için teşekkürler uni baby anneler için yararlı bir paylaşım olmuş teşekkür ederim henüz bir anne değilim ama yazdıklarınızı dikkate alacağım
Bir bebek olmasamda ben içeriğindekiler daha hassas içerikli olduğu için onları kullanıyorum saçlarım çabuk yıpranıyor diğer şampuanlar da peki ya siz?
arada kullaniyorum illa bebekmi olcma benim tenimde bebek gbi
Kendi bebeğimi büyüttüm ama ben hâlâ kullanıyorum 😂
aaahaha sanırım biz çocuklar büyüyünce ben de kullanmaya devam edicem
Kullanmak için bebek olma şartı var galiba
yok ama bebekler için üretilen bir ürün, ben de arada kullanıyorum 🙂
Her türlü bebek olmak vardı ne dert var ne tasa dünya umurlarında değil
bebek şampuanları makyaj temizlemek için de çok iyi.
kesinlikle evet eskiden göz yakan şampuanlar vardı
2. Gözler güvendeyse ağlamalar minimuma iner. Gözleri yakmayan özel formül sayesinde kızarık gözlere veda, gülüşlere merhaba denir!
2. Gözler güvendeyse ağlamalar minimuma iner. Gözleri yakmayan özel formül sayesinde kızarık gözlere veda, gülüşlere merhaba denir!
Tüm ebeveynler bebekleri için en sağlıklı ürünleri tercih eder. Uni Baby bunun için ideal bir marka
Ben bu ürünlerin kokusunu beğeniyorum çünkü çok hafif bir kokusu var ağır değil diğer şampuanlar gibi
kokusu kalitesi çok iyi
Aynen
@Uni Baby arada bence kaçamak yapıyorum Uni Baby şampuan kullanıyorum saçlarımı yumuşacık yapıyor )))
Uni baby gene harika bir paylaşım yapmış değerli paylaşımın için bilgilendirici paylaşımım için çok teşekkür ederim
Bebekler için üretilen her şey çok güzel ama bi o kadarda dikkat edilmesi gereken şeyler sonuçta alerjiye çok açıklar
arada sacima bebek sam-puani cidden iyi geliyo ferahliyorum
uni baby ile banyo seanslarii
süpeer 🌈
Anneler için harika bir paylaşım olmuş henüz bir anne değilim ama yazdıklarınızı mutlaka dikkate alacağım teşekkürler uni baby
Bu yaşıma kadar bebek şampuanı dışında başka şampuan sürmedim saçıma bundan pişman değilim açıkçası daha güvenilir olduğunu düşünüyorum
biz de bebek şampuanlarını çok severek kullanıyoruuz
Sadece bebek şampuanı kullanarak hoş kokular ve köpükler eşliğinde banyoyu adeta bir bebek SPA’sına çevirebilirsin.
Anneler için harika bir paylaşım olmuş henüz bir anne değilim ama yazdıklarınızı dikkate alacağım paylaşım için teşekkürler
Özellikle yeni anne adayları için çok güzel bir bence olmuş verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz
Bebek olursa bakarız artık
bebek olmasamda kokusu ve göz yakmaması için kullanıyorum
Şimdiki bebekler cok sansli biz boyle seyleri görmedik
Kendimi de bebek le bir görür uni baby kullanırım şampuan artı ıslak mendilini.
Bebek gibisiniz bence de kullanmaya devam edin 🌺
Çocuklu ailelerin kesinlikle dikkat etmeleri gerekiyor
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler elinize sağlık
Ğöz yakmıyor temiz kokuyor katkısız daha ne olsun 🙂🙂
Neden yetiştin şampuanlarından göz yakmama gibi bir özellik yok Ne kadar saçma
Çok güzel kokuyorlar hala kullanmak istiyorum
dalin'i biliyordum ama uni baby gibi bir alternatifinin olması güzel
Bebe şampuanı kullanan kızlar coooook güzel kokuyor bayılıyom
agarta kullanıyorum ama zamanında dalin de almıştım
Çocuklar için çok güzel aileler içinde önemli
yumuşaklık vebek yumuşaklığı
Hala eskiden kullandığımız bebek şampuanın kokusunu arada özlerim
Mis gibi kokuyorlar resmen bebeğin her duş sonrası rahatca uyuması 😍
Köpeğim için alıyorum kokusu gerçekten çok güzel 😅
Hem yeğenlerim hem de kendim için kullanıyorum mükemmel bir ürün
Şimdi bebek olmak mı herşeye baştan mı başlamak 😏
Çok tatlı bebekler çok sevimliler fıstık gibi ya 🥳🥳🥳🥳😍😍😍
Çok güzel çalışma olmuş tebrikler başarılar dilerim
Ablam kullanıyor iki tane biri 1 yaşında biri 8 aylık erkek çocuğu var çok memnun
ebek olmaya gerek var mı bebe şampuanı kullanmak için
Çok yararlı bir paylaşım olmuş teşekkürler uni baby bu güzel paylaşım için
Bence herkes kullanmalı cildimizin güzelliği sağlığı için
ben hala bebek sampuanini kullanıyorum mis gibi oluyooo 🤩
Bence de bizim zamanımızda gözlerimiz yanardı 😂
misss gibi kokusu bazen hala bebek sampuaniyla yikanihorum
Göz yakmıyor olması uni baby şampuanla bebek hisini yaşa
Güzel bence harika beb sampuanlari daha saglikli
Arada bebek şampuanı kullanırım saçlarımı yumuşacık yapıyor )))
Çok güzel kokuyorlar ve saçı yumuşacık yapıyorlar harika
Bebeğinizi her zaman uni baby ile neşelendirin
hala bebek sampuani kullaniyorum gozumu yakmiyor diye akkdjxdksld
Bn hâlâ bebek şampuanı kullanıyorum gözü yakmıyor 😅😂😂😂😂
21 yaşındayım hala kullanıyorum kokusu çok hoş
Kokusu cok guzel bence en iyi bebek şampuanların biri
Piyasada o kadar fazla ürün var ki o kadar çeşitli insanın bebek odası geliyor gerçekten