Benim hanım çocuğa ıslak mendil vermeden okula göndermez. Çocuğa ıslak mendil kullanımın küçükken aşıladık. 8 yaşında şu an ama bizden çok ıslak mendil kullanır. :D
fazla hijyene gerek yok olulda ama çok takıntılıysanız dezenfektan, mini boy ıslak mendir ve kuru mendil koyabilirsiniz çocuğunuzun çantasına bunun dışında eldep pek fazla bişey gelmez
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Uni Baby ile okulda ve her yerde içimiz rahat
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Üni baby ıslak cep mendili ile hergün sırasını silmesi onu mikroplardan koruyacaktır ☺️
Çocukların dışarda ellerini asla yüzlerine sürmemeleri lazım ve ellerini düzenli yıkamaları gerek. Bu alışkanlıkları kazandırınca büyük oranda hijyen sağlanır ve hastalık kapmazlar gibi
evet haklısınız mikrobu tanımalı ama çok fazla maruz kalınca hastalıktan kurtulunmuyor maalesef. O yüzden küçük yaşta hijyen kurallarını öğretmekte fayda var :))
Sadece kendisiyle bitmiyor arkadaş kesimininde bu konuda dikkatli olması gerekir yoksa bi yere kadar anca korur
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Uni Baby ürünlerine bayılıyoruz, çocuklarımı okula gönderirken yanlarına Uni Baby Aktif Islak Cep Mendili'ni ve Uni Baby Bebeksi Kokular Kolonyası'nı koymayı unutmuyorum. Böylece hijyen konusunda aklım onlarda kalmamış oluyor 🥰
Bence hepsi doğru. Çocuğa bunu aşılamak da önemlidir. Zorunluluk ile yaptırmaya çalışan bir ebeveyn, hata yapar. Çocuğun kendi isteyerek yapması için ona güzelce anlatılmalıdır
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
255Cevap
Paylaşım için teşekkürler ıslak mendil şart
Cidden harika paylaşım yarın çocuğuma alacağım:))))
ben aldım ve memnunum bağımlısı olduk resmen, bayağı kaliteli
Çocuğum olmasa da güzel bilgilerdi teşekkürler.
Temizlik okulda da çok önemli evde başlayan ve okulda devam eden mühim bir konu.
aynen öyle, evde başlıyor okulda ve hatta sonrasında tüm hayatı boyunca devam ediyor
teşekkürler unibaby kokusunu çok seviyorum perapan içermemesi avantaj
valla bizde o yüzden seviyoruz, içeriği temiz ve güvenilir
Teşekkürler çok faydalı olmuş anlatım tarzınız
Benim hanım çocuğa ıslak mendil vermeden okula göndermez. Çocuğa ıslak mendil kullanımın küçükken aşıladık. 8 yaşında şu an ama bizden çok ıslak mendil kullanır. :D
Herkes temizlik ürünleri koyarsa en iyisi olur
cocugum olunca yapilacaklar listesine eklendi tsk.
Sizde çocuğunuzun cildi için Üni Baby ürünlerini tercih ediniz.
bence de biz tercih ediyoruz, tavsiye ederim herkese
Bu konu ile ilgilenen ebeveynlerin işine yarayacak harika ve detaylı bir anlatım olmuş. Ellerinize sağlık!
güzel fikriniz için teşekkürler daha da nice makalelelr
guzel tavsiyeler ileride olursa aklımın bir köşesine yazdim
Teşekkürler uni baby her alanda çocuklarımızın hijyenik olması gerekiyor ☺️
çocuklar için temel ihtiyaçlardan bi tanesi bence.
kullandığım ıslak mendil bende uni baby ıslak mendil kullanıyorum
biz de severek kullanıyoruz
Sihirli Uni baby ile çok daha hijyenik günler
dediğiniz gibi daha temiz ve daha hijyenik günler
fazla hijyene gerek yok olulda ama çok takıntılıysanız dezenfektan, mini boy ıslak mendir ve kuru mendil koyabilirsiniz çocuğunuzun çantasına bunun dışında eldep pek fazla bişey gelmez
Uni Baby ile okulda ve her yerde içimiz rahat
Üni baby ıslak cep mendili ile hergün sırasını silmesi onu mikroplardan koruyacaktır ☺️
evet bizde Uni Baby ile daha temiziz
Çocukların dışarda ellerini asla yüzlerine sürmemeleri lazım ve ellerini düzenli yıkamaları gerek. Bu alışkanlıkları kazandırınca büyük oranda hijyen sağlanır ve hastalık kapmazlar gibi
aynen valla yoksa hastalıktan kurtulamaz çocuklar
Başkasının bardağından su içmemek gibi şeyler.
Yeni eğitim öğretim yılında tüm cocuklarımıza başarılar dilerim.
Hijyen önemli özellikle küçük çocuklar için daha önemli.
Önce el sonrada ayakkabı silinir o mendille israf ediomez
Teşekkür ederim... Uni baby gerçekten de harika bir marka bebekler için
ev dışında, çantasındada herdaim 1 şişe unibaby kolonya bulundurmak lazım bence
hijyen eşittir Uni Baby diyorun bu yüzden markanın ürünlerini severek kullanıyoruz
Abaetmayın lütfen. Çocuk mikrobu tanısın biraz
evet haklısınız mikrobu tanımalı ama çok fazla maruz kalınca hastalıktan kurtulunmuyor maalesef. O yüzden küçük yaşta hijyen kurallarını öğretmekte fayda var :))
@OyunKuzusu sende haklısın
Güzel paylaşım pandemi sonrasında alınacak önlemler devam etmeli
sadece okul için kullanmıyorum. Araba göğüsünü temizlemede, ayakkabı temizlemede pis gördüğüm her yerde kullanıyorum
uni baby gerçektende kaliteli bebek ürünleri sunuyıor. yengem kullanıyor çocuğu için.
kalite deyince de Uni Baby
Sadece kendisiyle bitmiyor arkadaş kesimininde bu konuda dikkatli olması gerekir yoksa bi yere kadar anca korur
Uni Baby ürünlerine bayılıyoruz, çocuklarımı okula gönderirken yanlarına Uni Baby Aktif Islak Cep Mendili'ni ve Uni Baby Bebeksi Kokular Kolonyası'nı koymayı unutmuyorum. Böylece hijyen konusunda aklım onlarda kalmamış oluyor 🥰
4. Masası onun oradaki öğrenim alanı, yani hep temiz kalmalı! Okuldaki masasını kullanmadan önce silmesi gerektiğini hatırlatmalısın.
Çocukları çok seviyorum çok güzel bir paylaşım olmuş tebrikler 💫💫💫 🙈🙈 anneler için harika öneriler var..
Bu hijyen tavsiyeleri gayet güzel, ama çocuklara uygulattırmak ya da alışkanlık haline getirttirmek gerçekten zor.
evet Uni Baby'nin ıslak mendillerini severek kullanıyorum
biz de öyle, herkese tavsiye ederim
Çocuğum olmadığı için ne dicemi bilemedim simdi
Bu güzel ve bilgilendirici benceniz için teşekkürler
Çocukluktan alıştırmak gerekiyor bu tarz şeyleri
Tavsiye istemem ben çocuğuma gerekli şeyleri yaparım
cocuk benden uzak olsun. sizlere basarilar dilerim. tesekkürler.
Okul dönüşü mutlaka ellerini yıkıyoruz ilk önce sonrada yemeğini yiyip düşünü aldiriyoruz
Uni Baby bebek ürünlerinde gerçekten çok başarılı tahriş yapmıyor
Ellerim tombik tombik kirlenince ne komik kirli eller sevilmez
Onlar çocuk ne yaparsanız yapın mikrop kapacaklar
Hijyen her şekilde önemliii
Çocuğum yok ama bu faydalı içerik için teşekkür ederiz
Uni baby ürünleri içeriği aşırı güzel Kullanan tanıdıklar var
evet bizde kullanıyoruz memnunuz
Bence hepsi doğru. Çocuğa bunu aşılamak da önemlidir. Zorunluluk ile yaptırmaya çalışan bir ebeveyn, hata yapar. Çocuğun kendi isteyerek yapması için ona güzelce anlatılmalıdır
aynen öyle valla çok haklısınız
Bu bilgilendirici güzel bence için teşekkürler elinize emeğinize sağlık
Hijyen çok önemli ellerimizi mutlaka yikamaliyiz
Her zaman her yerde daima önemli olan hijyene dikkat etmektir.
Bu devirde çocuğu olana kolay gelsin diyorum :)
istediğin kadar uygulamaya çalış çocuk bir şekilde sözünden çıkıyor
Biraz daha ucuzlasa saha çok hijyen sahibi olacağız.
Çocuklarınıza sahip çıkın terbiye edep verin milletin çocuğu da kendi çocuğunuzda zarar gormesin
Bol bol ıslak mendil ve dezenfektan ile okula başlatmalıyız
özellikle okulda daha da hijyenik olmalılar
Çocuğum yok ama herşeyden once güzel bır duş ardından nemlendırıcı kolonyayla arındırırdım
Emeğinize sağlık güzel paylaşım teşekkürler