Kızların istediği gibi özelliklere sahip biri olmadığımdan dolayı hiçbir zaman çocuk sahibi olamayacağım, bu yüzden bu bilgiler benim işime yaramaz ama çocuk sahibi olan ve olacaklar için faydalı bilgiler 👍🏿
Kesimlikle tahris etmemesi asla fiyata bakmam pahali diye ise yarayacagini dusundugum markalar bizde sorun yaratti hepsini tek tek deneyip sonuca öyle ulasiyoruz. Uni baby cok iyi ama sanki biraz kuru gibi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Anne olmak kolay değil. Her konuda çok bilinçli olmak gerekiyor.
lütfen sabitlermisin, Depremler ve diğer afetlerden korunmak ve daha fazla olmasını engellemek için, zikir çalışması gurubu açtik katılmak isteyenler yazabilir, şimdiden Allah razı olsun..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
elinize saglık bundan sonra bebeğim icin dikkat edicem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
325Cevap
Bebeğim olunca tekrar gelirim gerçi en az bi 10 senem var 😂
Bebekleri olan aileler için çok iyi bir yazı emeğinize sağlık
Temiz içerikli olması en önemlisi. Uni Baby sağ olsun bunu sağlıyor.
Bilgilendirme için teşekkürler. Umarım dikkate alınır.
Evet bebek hassas ciltli olur o yüzden bilindik markalı olması şart
Elinize emeğinize sağlık anneler için iyi bir yazı olmuş
• paraben içermemesi
• pamuktan olması
• kimyasal olmaması
• kaliteli olması
Bebeğimde uni baby kullanmıştık Çokta memnun kaldım teşekkürler uni baby
Uni baby den yine mükemmel açıklayıcı bir makale olmuş.
En önemlisi sağlıklı olması olduğu için çok dikkat edilmeli
uni baby mükemmel inşallah kızım olur bende alıp kullanırım.
Bebekleri cook seviyorum ama ilerde cocuk sahibi olmak istemiyorum nasil olacak bu is he
yeğenim sürekli pişik oluyor cilde uygunluk ph çok önemliymiş onu anladık ben de ablam da
ben kesinlikle bir bebek için önce ürünün onu rahatsız edip etmeyeceğine bakarım
katkı maddesi olan ürünlerden kaçınmak gerekiyor tamamen doğal ürünler daha iyi bebek için
bence bebek için en iyisi cildi tahriş etmemesidir onun dışındakiler sonraya bırakılmalı
Anne olmak isteyenlere harika bir reklam..
Teşekkürler..
bence bebeği rahatsız etmemesi ve doğal olması en önemlisi ama yine de bebeğin rahatı en önce
Alkol olmaması. Hem hesaplı hemde karlı olmalı bence
Çocuğun cildine bir zararı olmamasına dikkat etmek gerekir tahriş etmeyen
En önemlisi güvenilir uluslararası bir marka olması
Güzel bir yazı olmuş Emeğinize sağlık bu kadar Detay Anneleri yorar ama bebek bakımı da kolay değil
Bebekler için çok kıymetli 🌸 dikkat edelim çokça
Islak mendillerinizi kullanıyorum. Benim için kurtarıcı oluyor. Teşekkürler paylaşım için
Ben çocuk düşünmüyorum ben ama düşünenler için harika bir bence. Ellerine sağlık.
her şey de katkı maddesi var nasıl güvencezki
Eskiden ıslak mendil mı vardı. Soğuk su ile yıkar geçerdiler. Şimdi ıslak mendil moda oldu.
4. sikla birlikte
Dogal icerikli olmasi
kansorejen icermemesi
Güzel bir bence olmuş. ben artık ıslak mendil alırsam bunlara dikkat edeceğim.
bebeğim yok ama yine de okudum eğlenceliydi :D
Paraben içermeye ve cildi tahriş etmeyen bir ürün diyebilirim
Alerji en önemli ve dikkat edilmesi gereken şeylerden biri
Alerjen olmaması ve içeriğine dikkat edilmesi gerekir.
Bebekler için ürün çeşitliliği vardır dikkat edip tenine uygun kaliteli ürünleri şeçmek zorundayız?
İlk kriter cildini tahriş etmemesi gerçekten seçici davranılması gereken bir konu
+ Bebeklerin ciltleri çok hassas. Bence için teşekkür ederim
Uni Baby bebeğim olduğunda tercih edeceğim iyi bir marka
Evli olmayip ve bebeğim olmadığı için bilemiycem araştırmadım da deneyim görmem lazım
Reklamlara güvenerek değilde ürünün %100 doğal olduğunu kendi gözlerinizle görünce inanıp satın almalıyız
#Hükümdar
Bebeğin alerji testlerinden geçmiş olması ve bu ürünlere alerjisi olmaması da önemli bir faktör.
Kızların istediği gibi özelliklere sahip biri olmadığımdan dolayı hiçbir zaman çocuk sahibi olamayacağım, bu yüzden bu bilgiler benim işime yaramaz ama çocuk sahibi olan ve olacaklar için faydalı bilgiler 👍🏿
Kesimlikle tahris etmemesi asla fiyata bakmam pahali diye ise yarayacagini dusundugum markalar bizde sorun yaratti hepsini tek tek deneyip sonuca öyle ulasiyoruz. Uni baby cok iyi ama sanki biraz kuru gibi.
Anne olmak kolay değil. Her konuda çok bilinçli olmak gerekiyor.
Yıllarca kulladığım markalardan biri hala da kullanırım
Teşekkürler uni baby 🥰 bu konuda yardımcı olduğunuz için
Bebek sahibi olmadığım için yorumsuz kalacağım 😅
biz anneler icin cokk bilgilendrici olmus tesekkurler
Tamamen organik olmali ve kimyasal icermemeli
Uni baby gerçekten en sevdiğim markalardan. Hem kendim için ıslak mendillerini hem de yeğenim için bütün bebek ürünlerini kullanıyoruz ve çok memnunuz
Ben bebeğime ürün seçerken doğallığına önem veririm giysileri %100 pamuk olmasına bez cildine kullanılan şeyleri parfümsüz olmasına dikkat ederim
lütfen sabitlermisin, Depremler ve diğer afetlerden korunmak ve daha fazla olmasını engellemek için, zikir çalışması gurubu açtik katılmak isteyenler yazabilir, şimdiden Allah razı olsun..
elinize saglık bundan sonra bebeğim icin dikkat edicem
bebeği olana ya da olacak olana kolaylıklar.
Bebek bakımı için herşeye çok dikkat etmek gerekiyor
Kaliteli markalar kullanmak en doğrusu ama bu zamanda bu millet napsın
Belki çoook ileride işime yarar :) Ama başlıca dikkat edilmesi gerekeni soruyorsanız sağlıklı ve hijyenik olmaları.
Bebek ürünlerinde bilindik bir marka olması gerçekten çok önemli hayvanlar üzerinde test edilmiş olması ya da olmaması çok önemli
Çocuklar aşırı tatlılar rabbim cocuklarımızı evlatlarımızı hepimizi korusun inşallah amin 🙏🏻
Doğal ürünler her zaman ilgimizi çeker Örneğin teknolojinin ulaşmadığı Bir köyde yaşayan teyzenin çocuğuna nasıl baktığını incelemek