Bir bebeğin gelişim sürecini izlemek çok heyecan verici değil mi? 🐣 Bebeklerde hızlı değişim ve gel
Çocuk & Ebeveyn Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? (Sayfa 8) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
kullaniciismiyoook Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl hangi evrede hiç karar veremiyor hahahhaa 0 0 Yorumla
filitrekahve Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Her ebeveyn, mutlaka gelişim psikolojisi bilmeli 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
294Cevap
Bebekim yok benim daaa😬 😬😬
hangi evrede hiç karar veremiyor hahahhaa
Çok güzel bir ürün harikaaa
Uni baby yetişir uni uni uni
Bebek yoookkkkkkkk jsksks
İki tane bebeğim varrrrrrrr
bilgilendirici içerik teşekkürler
Çocuklar zor olsada her yaşta güzeller
Bebek bakmak zor gerçekten
35 günlük İlk evre Tabi Yenidoğan
Yine harika bir içerik olmuş
Benim bebeğim yok ki🥺🥺🥺🥺🥺
1. evrede evet bu güzel...
Dünya evreninde 🫣🤭 bence
Yaa çok tatlışlar yiycem ❤️❤️❤️
Her ebeveyn, mutlaka gelişim psikolojisi bilmeli
Bilemiyorum daha o zamana gelmedim
1. evrede kendisi şuannnnnn
Ürünleri kaliteli gerçekten
Bebeğim yok olunca bakarız
Daha oluşmama evresinde bakalım
Benim cocugum yetişkin artık
Bebisim yok inşallah olur
Olmadı Daha bebegım nasıp
1. evtede şu an evrede yani
Islak mendil kullanıyorum
Başka bir evrende olduğu kesin
Yiyenimde kullanıyorlar gayet kaliteli
Okumaya erindim ne usengecim ya
Bebek için önemli şeyler aslinda
Bebekler evin nesesi bence
Benim bebeğim daha yıldız tozu
Bebeğim yok ama tanıdıklariminbvar
bebem yok Şu an olunca yazarım :d
🧡 bebeklerin hepsi sevgiyle büyümeli 🧡
Bebek yok ama güzel bilgiler teşekkürler 🌸
Bebeğim benimle benim dünyamdamda
Keşke bebeğim olsa da söylesim evresini
Uni baby ıslak mendil elim kolum oldu
Eskiden çocuk için alırdım
İleride bebeğim olursa söyleyeceğim.
Bebeğim yokk ki xbzbdbxnsis
Her halleri ile sirin fotolar
birgün bebegim olursaaa :')
Bilgi için teşekkürler yararlı olmuş
Cok degerı bilgi ııcn Tsk edırm
Bende bebek yok ileride olabilir
portakalda vitamin şu an da
12 ay diye düşünüyorum ya siz
Bebeğim yok senin var mı nfndnsnsns
Bebeğim yok. Bence çok yorucular.
Hangi evrede olduğunu ben bile bilmiyorum
Evet harika bir duygu bence
Biz henuz 5 ayligoz ve yenidoğan evresindeyiiz
Uni baby güzel marka bence
Bebeğim yok benim olsaydı derdim
Asilik dönemi var mı sizce.
Bebek yapmadan okunması gereken bir makale.
Faydalı olmuş teşekkürler
Uni baby kullanıyorum ve mükemmel. 👏