Bir bebeğin gelişim sürecini izlemek çok heyecan verici değil mi? 🐣 Bebeklerde hızlı değişim ve gel
Çocuk & Ebeveyn Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? (Sayfa 7) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
Meliss_sx Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Yiğenim var hangi evrede bilmiyorum ama çok tatlı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
294Cevap
Daha Baba olmadık yavaş daha var zamanım
Çok dogru tüm yazılanlar harika
Henuz bebek yok benim daha
1. Evre çok tatlı bence her bebek çok tatlıdır
Evrelerin hepsi önemli bence
Çok güzel bilgilendirme teşekkür ederiz
Benim bebeğim yok daha ya nasipse artık
Bebegim olunca cevaplarim
Yiğenim var hangi evrede bilmiyorum ama çok tatlı
Bilgilendirici bir yazı olmuş
Daha o evrelere gelemedik
3. evredeyiz bizzzzzzz çünkü
Bilgilendirici bir yazı olmuş 👍
Bebeğim yok ama bi kız çocuğum olsun isterdim :(
Bilgilendirici olmus tesekkürler
En güzel mutluluklar bebeklerdir
Her evresi güzeldir errr...
Güzel beğendim
Gayet başarılı
Bu bilgiyi bütün annelerin okuması lazım
Daha yok olursa yazarım😂
Daha evresine ulaşmadı kendisi
Çok bilgilendirici teşekkür ederiz
Emeğine sağlık çok güzel özetlemişsin
Her evresi güzeldir şahsen
Daha evlenmedim desem peki
Cok faydalı güzel olmuş beğendim
Bebegim olmasada güzel bilgi edindim thenkss
Cocuk yok Şu an bende kismet
Çok tatlılar cidden hepimiz bebektik işte
Bilgilendirici olmuş teşekkürler.
Çok güzel bir yazı olmuş eline sağlık
Minnaklar sizi seviyorum :)
Henuz bebegimiz yok bizim
Güzel calisma olmuş begendim
Bebeğim yok keşke olsa ulan hayaaat
Yararli ve bilgilendirici metin.
şu an yok daha olursa bilgi için teşekkürler
Bebekler evin nesesi ya 🤭
Güzel bir evrede şu an kendisi
Her evresi güzeldir bebeğin
1. evrede şu an kendisi 1
şu an bebeğim yok bekarım olur mu bilmem
Güzel bilgiler teşekkürker
Benim bebeğim yok yok yok
bebekler dunyanin en onemli canlisi
Z kusaginda olursa tabi🤣🤣🤣
Bebekler çözülemeyen muamma
No baby no cry 🐸
yes party yes dance💃🏻
Gerçekten çok güzel bir yazi
Maşallah bebeklere her şeyleri ayrı. guzlellik
şu an bebeğim yok ama olur umarım bi gün
Oyşşşş yerim sizi ben ya oy
Anneler bilir bu isin en iyisini
bebeğim yok olursa yazarım 3 4 yıl sonra 😂
İyi bir paylaşım olmuş teşekkür
Henüz bebeğimiz yok ancak 3. evre candır 🙂
1. evregi tamamladı şu an
Emeklemeye başladıkları evre
Benim bebek 3 evredeee dogmadi henuz
Evresi tamamlanamadi daha