Bir bebeğin gelişim sürecini izlemek çok heyecan verici değil mi? 🐣 Bebeklerde hızlı değişim ve gel
Çocuk & Ebeveyn Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? (Sayfa 6) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
294Cevap
Bebekler sizce de çok tatlı olmuyorlar mı?
Bebek bakmak harbi zor iş
Ama çok şirinlerrrr yaaaa
Her evresinde güzeldir yani
Evreler önemlidir bence bunda
Bebeğim yok çünkü evli deyilim 😂😂😂
Benim evresi yok çünkü bebeğim yok
Keşke bebek olsam yaaaaaa
1 2 3 hepsi ama benim çocuğum değil abimin
Önemli bilgiler bayağı işe yarar
1. evrede daha şu an kendisi
Çok tatlılar ya cocuklarrrr
bütün bebekleri yerim ben
Çok tatlılar ya masallahh
1. evrede şu an aynen bu güzel
Sanırim ağlama evresinde😂😂
çok tatlı içerik olmus :D
Henüz bebeğim yok aşırı sorumluluk ya
Daha olmadı bebeğim bakcz
henüz bebeğim yok düşünmüyorum
Çok yararlı bir paylaşım teşekkürler 💓
bebişler ne taklı paylaşım için teşekkürler
şu an 1. evr3de zamanla ikiye geçer
Her evresi güzeldir bebeklerin
güzel bir içerik olmuş emeğinize sağlık 😌
Ne olcagini zaman gösterir
Bebeklerin her evresi güzel ya😍
bebekler dünyanın en güzel şeyi
Cocuk yok simdilik ileride
Gezegenler evreninde dolanıyordur
Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş 😊
Ne işe yarar bu ki anlamadım
Çok güzel bir yazı dizisi olmuş
Bebekler evin neşesi ya bence
Çok tatlılar yaa çokkkkkkkk
harika bir icerik tskler size
Daha o duyguyu yaşamak nasip olmadı
Büyüdüler benim bebeklerim.
Umarım bir gün bu mutluluğu yaşarım ☺️🙏🏻
dünyanın en tatlı canlıları :)
Ürünler kaliteli ve güzel
Bi çocuğum olsa güzel olurdu
Yetiskin 24+ yani üstü birey
Henüz daha eksi evrelerde :D
Bebeğim yok olursada bizimki evre atlayamaz
Bebeğim yok ileride artık 🥰
Benim bebek her ay evre atlıyor
Dünyayı keşfetme evresi bence
bebişler her türlü tatlıdır :)
daha çok ötelerde bizim bebek
henüz bebek aşamasına gelemedik biz 😂😂
Hiç yok ki bebeğim evlenemedim halen
allah analı babalı büyütsün
Benim bebeğim yok amaa ilerde olur umarım
Lousa dönemi çok önemliii
Şu an emekleme aşamasında
Bizimde olur mu biqun😭😭😭😭😅
çok güzel bir bence olmuş
Yaa o kadar tatlılar ki bakmaya kiyamadim.
Bebek bakımı çok önemlidir