Bir bebeğin gelişim sürecini izlemek çok heyecan verici değil mi? 🐣 Bebeklerde hızlı değişim ve gel
Çocuk & Ebeveyn Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? (Sayfa 5) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
Nazdemirben Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Yararlı bilgiler için çok teşekkür ederimmmm 0 1 Yorumla Vabis-06 +1 yıl Nabacan yavrucuğum sanki bebeğin mi var Yorumla
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Bebekler gerçekten evrelerle büyüyor minikler 🥰 0 0 Yorumla
derviskorkut5 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl 3. Evre gerçekten de insanı fena halde zorluyor ya 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
294Cevap
Uni bayb her bebeğin ihtiyaci
Daha o evreye gelemedim :)
Çok yararlı bilgiler. Teşekkürler.
Yararlı bilgiler için çok teşekkür ederimmmm
Nabacan yavrucuğum sanki bebeğin mi var
Bizim bebekler adam oldu artık.
Yararlı bir bilgi olmuş tşkler
Evet güzel bir yazı olmuş
Çok yararlı bilgiler. Teşekkürler.
Yenidoğan evresinde🙏🏻💙.
Bebeğim yok maalesef olsun isterdim
Bebek istiyorum çok tatlılar
Bebeklere bayılırım bunları dikkate alıcam
Öyle dertlerim yok :D kafam rahat :D
Bebekler gerçekten evrelerle büyüyor minikler 🥰
Bebekler için yararlı bilgiler içeriyor
hiç biri... bebeği olan cevaplasın.
bilgi için teşekkürler, elinize sağlık
Çok tatlişler.. Elinize sağlık
Her evrede yemelik bunlar yaa. 🥰
Bilgilendirici bir yazı olmuş.
bebeğim yok sıru ısrarla karşıma çıkıyı
Mükemmel bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık
bebekler için ilk 6 ay anne sütü mühim
Elinize sağlık Çok bilgilendirici olmuş...
Bilgi için teşekkürler emeğine sağlık
Güzel bence daha iyi olabilir
#Hükümdar
Bebeğim yok ama olursa dikkate alacağım.
bebeğim yok olsaydı dikkate alırdım
Dün tam 16 ay oldu dünyaya geleli
Bebeğim yok. Teşekkürler paylaşım için.
Hamile kalasım geldi çocuk yapayım gideyimde
Bebeğim yok ki 2 evre tatlı
Bütün evreleri zor birtek onu biliyorum 😅
Bebekliğin her evresinde Bebek bezi şart
Bebeğim yok daha ama belki bir gün olur.
Güzel önemli bir yazı olmuş
Benim bebeğim yok haha haha.
Bebekler çok tatlı varlıklar yaa
Bilmiyorum bebis yok 😀😀
Benim bir bebeğim yok 🥺 maalesef
Benim büyüdü artık o evreleri yaşadık bitti
Bebekleri cook severim...
Bizimki adımlama evresinde :) maşAllah :)
2 yaş pire gibi ya kafamıza herşeyi qtıyor
Bebeğim olunca okurum yeniden
3 evre çok berbat ya yine de değer işte
Bebek masraf yapmaya gerek yok
3. Evre gerçekten de insanı fena halde zorluyor ya
Benim bebeğim yok daha maalesef. 😢
Olucak işallah bekliyoruz
Teşekkürler hocam güzel paylaşım
Bebeğim yok maalesef. :( çocuğum da yok
Bebeğim olunca dikkate alacağım yazılanları
Teşekkürler bilgiler için
Bence bebek her türlü zor
yakışıklı birini bulursam bebek yapcam :)
Bebekler çekilmez şeyler ya
Çok tatlılar ya şunlara bakın
Yerinde bir irecik olmuş tebrikler
Hepside çok tatlı ya yerim hepsini