Bir bebeğin gelişim sürecini izlemek çok heyecan verici değil mi? 🐣 Bebeklerde hızlı değişim ve gel
Çocuk & Ebeveyn Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? (Sayfa 4) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
pars1453 Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Yeğenim var benim şu an 14 aylık 0 1 Yorumla pars1453 +1 yıl İlk adım Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Uni baby ile bebekler daha rahat bir dünyada yaşamaya başlıyor diyebiliriz.. 0 0 Yorumla
BoğaçToprak Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Bu faydalı bilgiyi bir gün çocuğum olursa okurum🙂 0 0 Yorumla
seksikomodoejderi Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl İyi bir baba olabilirim ama evlilikten korkuyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
294Cevap
Hiç bebeği olmayanların evresi?
Hayatın cilveli çocukları
Esim hamile ama ben simdiden uni baby stogu yapmaya basladim
Şey bu güzel bilgi için tesekkürler
bebeklerin her evresi candır
Benimde çocuğum var 4 aylık😍
Güzel ve faydalı bir bence olmuş
Portakallar vitamin şu an
Harika olmuş tebrikler elinize sağlık
Henüz bir bebeğim yok ilerde nasip olursa
Daha olmadi olsun o zaman cevaplariz
Bebeğim yok daha ben Bebek Sayılırım
İnşallah Maşallah evresinde 😄
Benimkiler Koca bebek oldu artık
Bu devirde zor ekonomik çok zor
Çocuğun her evresi güzeldir
bu konuda çok bilgisizmişim
Bebeğim yok daha ama olmasını çok istiyorum 😊
Bu evreleri yaşadığım için çok mutluyum
Bebekleri seviyorum güzel ya 😏
Yeğenim var benim şu an 14 aylık
İlk adım
Her evresinde yanlarinda olmak önemli
Güzel ve kaliteli bir ürün
Kendime baktım Aman Allahım daha doğmamışım ben
Hiç büyümesinler bence öyle daha iyi.
Hala bir bebek sahibi olamadık nasip artık
bebişim yokkk ama yine de okuyacağım diğer yorumları
Cok guzel hepsi saglikla buyusun😇
Yorum yok bişey bulamadım
Çok sevimliler ya, güzel bilgiler
Buyudulerrrr hepsii evre falan kalmadii
2. Evredeymişim hadi beni sevin 😄
Bebeğim yok ama bilgiler için teşekkürler.
1yaş evresi diş çıkarma yaramazlık her şey var.
Bebekelrin her evresi çok tatlı
Evreleri bitirdi maşallah ❤️😘😍😍😍😍
baya güzel bi sunum olmus teşekkürler..
Güzel paylaşım, elinize sağlık :)
Bizimki ek gıda donemide.
Allahım nasıl tatlılaryaaa
0-2 yaş arası çok tatlı oluyorlar
Bebeklik dönemini atlattık😅
Uni baby ile bebekler daha rahat bir dünyada yaşamaya başlıyor diyebiliriz..
Uni uni unı baby 👶ıslak havlu bebek
Derlemeniz , bilgiler süper olmuş.. Teşekkürler :)
Güzel bir yazı dizisi olmuş
Güzel yazı olmuş. Teşekkürler
İkinci evrede benim bebegim
Bebeğim yok benim evli değilim
Şu dünya da tek istediğim
çok güzel açıklanmış tebrikler :))
8 aylık bebeğim var ve dikkate alacağım
Genel olarak evet Vard>r Tabikide
Henüz bebek olmadı ya daha öbür tarafta
Bu faydalı bilgiyi bir gün çocuğum olursa okurum🙂
UniBaby ile her evre güzel. 🙂
İyi bir baba olabilirim ama evlilikten korkuyorum
Bebek ergenligi diye bişey var
2 evre çok tatlı ya tüm evlereler yorucu
Guzel bi paylasim olmuş tesekkűrler