Bir bebeğin gelişim sürecini izlemek çok heyecan verici değil mi? 🐣 Bebeklerde hızlı değişim ve gel
Çocuk & Ebeveyn Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? (Sayfa 3) Uni Baby Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2123 Bebeklerin 4 Evresi, Her Evrenin Farklı İhtiyacı Var! Senin Bebeğin Hangi Evrede? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
Sioux054 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Henüz bebeğim olmadı ama olmasını ve bu evreleri görmeyi çok istiyorum 😊 0 0 Yorumla
xoxoxo777 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Bebeğim yokki benim ☹️ 30 yaşındayken bir oğlum olsun istiyorum 0 0 Yorumla
edasuskun Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl 4 yasina kadar olan her cocugu seviyorum. Sonrasi beni biraz geriyo 0 0 Yorumla
Selcukhan13 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Benim 4 yaşında yeğenim var fırlama evresinde😂 0 0 Yorumla
MoRningStar91 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Rabbim inşallah bakmasını bilen herkese bebek sahip olmayı nasip eder inşallah 0 0 Yorumla
Asdfghjklşdgfhdjfb Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bir çocuk için yaşım genç olsa da ıslak mendilleriniz çokk güzell :) 0 0 Yorumla
Ceren112112 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Benim bebeğim. Yok daha gencim Şu anlık istemiyorum 0 0 Yorumla
Nilufer_34xy Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Benim bebeğim 23 yaş evresinde bir türlü olgunlaşmıyor hep öpmek istiyorum onu ya 0 0 Yorumla
KutlukMertKhan Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Çok tatlislarrr yaaa keşke benim de çocuğum olsaydi 0 0 Yorumla
strapon123r Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Her evrede bi yeğenim var neredeyse. Allah sabır versin. 0 0 Yorumla
Uyyyuyyy Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Anneler için faydalı bir içerik eşimin çok hoşuna gitti 0 0 Yorumla
loversmery Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Bebeğim yok ama inşallah olur da bunları bende araştırırım 0 0 Yorumla
Sevmezz Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Uni baby güzel bir marka bu ıslak havluyu ben bile kullanıyorum. 0 0 Yorumla
Gurlevık___ Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Once bebegin annesini bulmak lazim ama degil mi😅 0 0 Yorumla
kurtbogan11 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Güzel bir bilgi paylaşımı olmuş ellerinize sağlık 0 0 Yorumla
Şans_yoksunu1996 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Bebeğim yok ama bebekleri severim birde ağlamasalar 0 0 Yorumla
gilya0606 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Keşke bebeğim olsaydı şu an nasip olmadı ilerde inşallah 0 0 Yorumla
Sevgimizzz Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bebeğim yok ama bebekler aşırı ilgi istiyor tüm evrelerinde 0 0 Yorumla
Kmaey Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Kardeşimin olmasını isterdim ama evde en küçük benim 0 0 Yorumla
Meleklerdunyası Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Unibaby candır yetişkinim ama ıslak mendil bebek yağı vs. Kullanıyorum 0 0 Yorumla
Zamancizgisi Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Oğluma aldım. Gerçekten fiyatının her kuruşunu hak eden ürün 0 0 Yorumla
burak840284 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl aşırı iyi bir açıklama bebekler hakkında bu kadar iyi bilgi sahibi olunması 0 0 Yorumla
HayatxBilgisi Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Hayırlısı olsun.. henüz düşünmüyorum evliliği.. 0 0 Yorumla
Quicksel Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Bebekleri çok seviyorum ama 6 yaşlarına bastıklarında aslan 0 0 Yorumla
Nzkrn Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Böyle paylaşımları gördükçe anne olma isteğim çok artıyor 0 0 Yorumla
İbllisss Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Uni baby ıslak mendilinin kokusu niye bu kadar güzel 0 0 Yorumla
yagmursira Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Çocuk doğurmak bir bana mı korkunc geliyor? Erkekler çok rahat valla 0 0 Yorumla
HerrderRinge Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Bilmiyorum bebekligimi hatırlamıyorum geldi gecti sanki hic yokmusum gibi 0 0 Yorumla
sinanistanbul1984 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Bebek iyidir guzeldir muhteşem dır sevimli dir 0 0 Yorumla
Kızıl-Şef Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl henüz vitamin benim ki kim bilir şu an hangi ağaçta portakal 0 0 Yorumla
KuşÜzümlüDolma Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl bende bebekmişim uni baby kullanıyorum hala :D 0 0 Yorumla
portoseksuel Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bebeğim yok ama çok anlamlı önemli bilgiler var çok güzel anlatim 0 0 Yorumla
0Hayalperest0 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Aga bebeklerinizi en iyi şekilde yetiştirin ne ekersen onu biçersin demiş şair 0 0 Yorumla
soner_g Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Her evde ayrı bir nimet ama 3. evrenin anne babaya verdiği mutluluk bir başka olur bence. 0 0 Yorumla
Mekanınsahibi_1 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Şimdi bu yeni anne baba olacaklar için bilgi verici olmuş 0 0 Yorumla
gamzevural Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Bebeğim olunca söz yazacağım, şimdilik yazılanları okusam yeterli 0 0 Yorumla
Arsee__ Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel zamanlar bu zamanlarınızın kıymetini bilin anın tadını çıkarın 0 0 Yorumla
Minilipentili_1984 Takip Et Xper 1 Yaş: 42 +1 yıl Bebekler ile ilgili güzel bilgiler olmus tsk 0 0 Yorumla
Ateşvesumavi Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Benim bebeğim emekleme evresinde unibabyden çok memnunuz 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl 2. Evrede 6 aylık tek tek tatmaya başladı daha hafta hafta ki alerjisi olup olmadığını anlaya bilmek için 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Henuz bebegim yok ama abom evlenirse nasil bir bebek olucagini merak ediuorum anneliktsb cok hala olmayi istiyroym. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Yeni doğan bebeklerin cildi çok hassas olduğu için bu tarz ürünlerin olması çok önemli. İyi ki işini yapan unibaby gibi markalar var... 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
294Cevap
Henüz bebeğim olmadı ama olmasını ve bu evreleri görmeyi çok istiyorum 😊
bebeğim yok ama olursa bunları dikkate alırım
Kalite her zaman fark yaratır #Uni Baby 😊
Bebeğim yokki benim ☹️ 30 yaşındayken bir oğlum olsun istiyorum
4 yasina kadar olan her cocugu seviyorum. Sonrasi beni biraz geriyo
Benim 4 yaşında yeğenim var fırlama evresinde😂
Rabbim inşallah bakmasını bilen herkese bebek sahip olmayı nasip eder inşallah
Bir çocuk için yaşım genç olsa da ıslak mendilleriniz çokk güzell :)
Benim bebeğim. Yok daha gencim Şu anlık istemiyorum
Benim bebeğim 23 yaş evresinde bir türlü olgunlaşmıyor hep öpmek istiyorum onu ya
Çok tatlislarrr yaaa keşke benim de çocuğum olsaydi
Her evrede bi yeğenim var neredeyse. Allah sabır versin.
Anneler için faydalı bir içerik eşimin çok hoşuna gitti
Bebeğim yok ama inşallah olur da bunları bende araştırırım
Uni baby güzel bir marka bu ıslak havluyu ben bile kullanıyorum.
Once bebegin annesini bulmak lazim ama degil mi😅
Bebkler minnak eller ve ayaklar çok tatlı ya :)
Güzel bir bilgi paylaşımı olmuş ellerinize sağlık
Bebeği olan arkadaşlardan iyi cevaplar gelmeli
Bebeğim yok ama bebekleri severim birde ağlamasalar
Keşke bebeğim olsaydı şu an nasip olmadı ilerde inşallah
Bebeğim yok ama bebekler aşırı ilgi istiyor tüm evrelerinde
Kardeşimin olmasını isterdim ama evde en küçük benim
Unibaby candır yetişkinim ama ıslak mendil bebek yağı vs. Kullanıyorum
Çocuğum olduğunda bu paylaşımı dikkate alacağım
Oğluma aldım. Gerçekten fiyatının her kuruşunu hak eden ürün
aşırı iyi bir açıklama bebekler hakkında bu kadar iyi bilgi sahibi olunması
Hayırlısı olsun.. henüz düşünmüyorum evliliği..
Bebekleri çok seviyorum ama 6 yaşlarına bastıklarında aslan
Böyle paylaşımları gördükçe anne olma isteğim çok artıyor
Uni baby ıslak mendilinin kokusu niye bu kadar güzel
Çocuk doğurmak bir bana mı korkunc geliyor? Erkekler çok rahat valla
Bilmiyorum bebekligimi hatırlamıyorum geldi gecti sanki hic yokmusum gibi
Bebek iyidir guzeldir muhteşem dır sevimli dir
henüz vitamin benim ki
kim bilir şu an hangi ağaçta portakal
bende bebekmişim uni baby kullanıyorum hala :D
Bebeğim yok ama çok anlamlı önemli bilgiler var çok güzel anlatim
Aga bebeklerinizi en iyi şekilde yetiştirin ne ekersen onu biçersin demiş şair
12 ay doldu şukür bizde uni bybi kullanıyoruz
Her evde ayrı bir nimet ama 3. evrenin anne babaya verdiği mutluluk bir başka olur bence.
Şimdi bu yeni anne baba olacaklar için bilgi verici olmuş
Bebeğim olunca söz yazacağım, şimdilik yazılanları okusam yeterli
Çok güzel zamanlar bu zamanlarınızın kıymetini bilin anın tadını çıkarın
Bebekler ile ilgili güzel bilgiler olmus tsk
Benim bebeğim emekleme evresinde unibabyden çok memnunuz
2. Evrede 6 aylık tek tek tatmaya başladı daha hafta hafta ki alerjisi olup olmadığını anlaya bilmek için
Henuz bebegim yok ama abom evlenirse nasil bir bebek olucagini merak ediuorum anneliktsb cok hala olmayi istiyroym.
Yeni doğan bebeklerin cildi çok hassas olduğu için bu tarz ürünlerin olması çok önemli. İyi ki işini yapan unibaby gibi markalar var...
allah bana da nasip eder umarım birgün :)
Bebekler çocuklar candır her evresi de güzeldir
Bi bebeğim yok, oyuncak ayı olur mu?
Portakalda vitamin evresinde 😂
Olunca söylerimm... Bu biraz zor olacak
her evreni güzeldir bebeklerin
Bebeğim yok. Olursa dikkate alırım.
Bebekler çok iyii bee mutluluk neşe topları :)
Çok başarılı bence harika
Evet gerçekten kardeşime alıyoruz mükemmel
Bebek bakımı zor, ekstra ilgi gerekiyor
Çok faydalı bilgiler teşeşkürler