Yeğenin şu an ilk adım evresinde ve biz onun hızına yetişemiyoruz adeta. Her yere dokunuyor ve her günü yeni keşifle geçiyor. Onun için yeterli hijyeni sağlamak Uni Baby ıslak mendillerle kolay oluyor
yaaaa ne kadar tatlılar bebekler gerçekten hassas ciltleri için harika bir çözüm her evresine mutlaka ihtiyaç ıslak mendil stok yapanını bile gördüm :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bebeğim yok ama okuması güzel bir Bence'ydi çok teşekkürler :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ay ne güzeller ya insanın bakinca çocuk yapasi geliyor ksksks
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bilgilendirici ve anneler için çok güzel bilgi allah bizede nasip etsin ileride inşallah teşekkürler
Cok kullandigim urun ama malesefki heryerde bu ürünlere ulasamiyoruz ya hi ay olani var ya da yok yani bende suanda 12 olmasi gerektigi yerde 6 kullaniyoruz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Benim bebeğim yok ki olunca derim Önce babasını bulayım sonra
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Henüz bir bebeğim yok😊 ama güzel bir içerik olmuş elinize sağlık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
çok sık değişim gösterirler.4 evre unibaby yetmeyeblir😀
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Benim bebeğim yok ama abimin bebeği bizim sayılır :) 6aylık
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bebeğim yok olsa da ilk 6 ay olsun hep hiç büyümesin mini mini minnak olsun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
294Cevap
Bir bebeğim yok ama bebek gibi cildim için ben de Uni Baby ürünleri kullanıyorum 😍
Bebeğim yok amam şimdiden bunları görmek ilerde bilgili biri olmak gibidir
Bebeğimmmm yokk ama sevdiğim kız bebek gibi son evrede oda
Uni baby ile bebekler daha rahat bir dünyada yaşamaya başlıyor diyebiliriz
Uni baby ile bebekler daha rahat bir dünyada yaşamaya başlıyor.
Daha öyle nir şey yok. İleriki zamanlarda olursa bundan 10 yıl sonra bi bakarız
bekler ile ilgili bu bilgeleri öğrenmek benim için bir keyifti
Benim Tatlis yegenler var ve iyi ki unibaby var🥰
Islak mendili ı kullanıyorum. Süper bir şey.
Uni baby ile bebekler daha rahat bir dünyada yaşamaya başlıyor diyebiliriz
Olunca söylerimm...😍😇😅
Üç aylık yeğenim var, Uni babynin şampuanını, ıslak mendilini kullanıyoruz.
Bebekler Bebeklerle ilgili Harika bilgiler olmuş teşekkürler.
Bunları biliyorum. Elinize sağlık, bilgilendirici olmuş.
Rabbim isteyen herkese evlat sahibi yapsın
Güzel paylasiminiz icin tesekkurler.
Yeğenin şu an ilk adım evresinde ve biz onun hızına yetişemiyoruz adeta. Her yere dokunuyor ve her günü yeni keşifle geçiyor. Onun için yeterli hijyeni sağlamak Uni Baby ıslak mendillerle kolay oluyor
Bebişim yok maalesef :( uni baby güzel marka severim
Benimde ikiz kızlarım var 3 yaşına yeni girdiler.
Benim bebeğim henüz yok inşallah birhun sevdigim beyle olur😍
Bebeğimiz olunca bakarım buna, güzel bir ıslak mendile benziyor. Teşekkürler.
Bebeği olacak olanlar için çok güzel bir bence olmuş
Ne güzel bir paylaşım olmuş. Bebeği olan aileler için çok bilgi verici
Arkadaşlar bebekler çok güzel kokuyor sizce bunun sebebi kullandıkları şampuanlar mı yoksa doğal kokuları mı? Eğer şampuanlarıysa onu kullanıcam😄🤷🏻♀️
yaaaa ne kadar tatlılar bebekler gerçekten hassas ciltleri için harika bir çözüm her evresine mutlaka ihtiyaç ıslak mendil stok yapanını bile gördüm :)
Bebeğim yok ama okuması güzel bir Bence'ydi çok teşekkürler :)
Ay ne güzeller ya insanın bakinca çocuk yapasi geliyor ksksks
Bilgilendirici ve anneler için çok güzel bilgi allah bizede nasip etsin ileride inşallah teşekkürler
Arkadaşlar bebekler çok güzel kokuyor sizce bunun sebebi kullandıkları şampuanlar mı yoksa doğal kokuları mı? Eğer şampuanlarıysa onu kullanıcam😄🤷🏻♀️
Normal kendi kokuları
Cok kullandigim urun ama malesefki heryerde bu ürünlere ulasamiyoruz ya hi ay olani var ya da yok yani bende suanda 12 olmasi gerektigi yerde 6 kullaniyoruz.
Benim bebeğim yok ki olunca derim
Önce babasını bulayım sonra
Henüz bir bebeğim yok😊 ama güzel bir içerik olmuş elinize sağlık
çok sık değişim gösterirler.4 evre unibaby yetmeyeblir😀
Benim bebeğim yok ama abimin bebeği bizim sayılır :) 6aylık
Bebeğim yok olsa da ilk 6 ay olsun hep hiç büyümesin mini mini minnak olsun
Yakınımin bebeğim0-6 evresinde maşallah en az kimyasal içeren ürünleri almaya gayret gösteriyorlar onlara tavsiye edeyim unibaby i
Yeni evliyim henüz çocuğum yok yetebilir miyim korkusu yüzünden ama 2. Ve 3. Evre candır herşeye "bu ne" diyip durmaları çok tatlı♥️
üni baby çok sağlıklı teyzem kullanıyor. çokda memnun
Unibaby'ye teşekkürler son derece faydalı bir paylaşım olmuş.
Her yere yorum yapıyorum şu xper neden artmıyor illa 2 seviye istiyor bi hediye fotoğrafı koyup önerileri sorucaktım bi yapamadım
4 yaşında oğlum hala uni baby şampuanı kullanıyorum alerjik egzaması var diğerleri cildini rahatsız ediyor
3. evrede bebeğim ve doğduğundan beri #unibaby kullanıyoruz çok seviyoruz hem dokusu hem de içerim olarak Uni Baby bir harika
Kızım şu an 2 evrede ve uykusuz gecelere şimdi merhaba diyorum ben çıkmaya çalışan dişler ateşler. Ama iyi ki var ❤️🧸
Çevresini dokunarak keşfetme aşamasında afacan oyleki dokunmadik yer bırakmıyor çok aktif bu yizden çok derin uyuyoruz
Bebeğim yok, planım da yok. Ama çocuk sahibi olmak isteyen arkadaşlarıma anlatabileceğim çok güzel bilgiler.
Yeni doğan bebekleri pisiklerden korumak için kullanılmaası gerekn ürünler..
Mükemmel içerik @Uni Baby markasına teşekkür ederiz.
Ürünleriniz. Gerçekten güzel ve kaliteli teşekkür ederiz
yiğenimin kullandiği ürünlerin tamami unibaby ve gerçekten çok iyi ürünleri
bebeğim yok ama olursa bunları dikkate alırım
Torumlar gerçekten çok isabetli ve fikir verici
Bebek evrelerini henüz bilmiyorum. İlerde lazim olunca ogrenirim.
6. Evrede demek isterdim ama daha o aşamaya gelmedi olaylar
Bebeklerin kolik zamanı kötüymüş onu biliyorum
Çocuğum yok ama
harika bir marka bebek denince akla gelen ilk marka Uni Baby
Bebeğim yok. Güzel içerik olmuş teşekkürler.
Mutlu bir yuvam olursa o zaman evre takibi yapabilirim😂
bir bebegim olmadigi icin bilmiyorum bi cocugum olursa bakalm
Bebeklerde en sevdiğim evre 3. Evre her şeyi keşfetmek istemeleri çok ozel
Güzel faydalı bilgiler her evresi ayrı sevgi yumağı
2. Evrede yiyenim. Umarım en kısa sürede evlenip bende anne olurum