Selam anneler, nasılsınız?
Ben hem çok yorgun hem de çok mutluyum, bebeğimi kucağıma alalı 1 yıl oldu; bu süreçte çok şey öğrendim. Gözümden sakındığım bebeğimin beslenmesi benim için çok önemli. Onun sağlıklı gelişimini destekleyecek en doğal şey bende, yani anne sütünde; bundan güzel mucize olamaz. 🥰
Bebeğimi ilk 6 ay tek başına anne sütüyle besledikten sonra doktorumun tavsiyesi ile devam sütüne başladık; bağışıklık için probiyotiklerin önemini bildiğim için 1 yaşına girer girmez yine doktoruma danışarak Probiyotikli SMA Optipro 3 devam sütüne geçtik. 💙
Merak etmeyin gördüğüm faydalarını teker teker anlatacağım.
Probiyotikler açısından zengin besinler ile bebeğimin sağlıklı gelişimine katkı sağlamak annelik görevlerimden biri.

Bebeğim 1 yaşında ama ben anne sütü vermeye devam ediyorum, anne sütünde bulunan bir probiyotik olan L. reuteri’nin bebeklerin sağlıklı gelişimini desteklediğini bir kitapta okumuştum. O günden beri probiyotik beslenmeye çok önem veriyorum. Probiyotikli SMA Optipro 3 bebeğimin ihtiyaçlarına uygun kalite ve miktarda probiyotik içeriyor ve gelişimini destekliyor. 👌🏼
Anne sütünün yanında vereceğim besinler bebeğimin sindirim şikayetlerini azaltmalı ki ona güveneyim.

Sindirim sistemi düzenli olan bebek en huzurlu bebektir, tecrübeyle sabit. Bağırsak sağlığı ve sindirim sisteminin düzenli çalışması için probiyotikler büyük önem taşıyor. Probiyotikli SMA Optipro 3’ün faydasını çok kısa bir sürede gördük. Dışkılama sıklığı ve dışkı kıvamında yaşanan iyileşmeler beni ne kadar mutlu etti anlatamam, bunu anneler anlar. 😁
Benim gibi, “bebeğimin ağlamasına dayanamam, gaz ve infantil kolik şikayetlerinin azalması için her şeyi yaparım” diyenler kimler?

Gaz problemini gidermek için resmen doktorun yolunu aşındırdık; evde deneyebileceğim, zararlı olmadığından emin olduğum doğal yöntemlere de başvurdum ama nafile. Tükettiği birçok şey bebekte gaz oluşumunu tetikliyor ve ağlamalar başlıyor. 😔 SMA Optipro 3, probiyotikli olduğu için gaz problemlerini azalttı. Ağlamanın yerini de gülücükler aldı. 🐥
Minik bebeğim geceleri huzurlu uyuduğunda benden mutlusu olamaz, bu yüzden mide sorunlarını ortadan kaldırmak gerekli.

Gece kusmaları bebekler için çok tehlikeli. Önlem olarak bebeğimi sürekli yan yatırsam da aklım hep onda kalıyor, sürekli kontrol ediyordum; o da uykusu bölündüğü için çok huzursuz oluyordu. Probiyotikli SMA Optipro 3 mide sorunlarına sebep olmadığı için kalbimi kazandı. Geceleri çok rahat uyuyor, acıkmazsa hiç kalkmıyor. 🤱🏻
Yaşa uygun protein teknolojisi ve probiyotikler ile SMA Optipro 3 Probiyotikli hem bebeğimin hem benim yanımda. 💗

Anne sütü bebekler için en önemlisidir bu yüzden devam sütü seçmek benim için çok zordu ama iyi ki doktoruma danışmışım. Yaşa uygun protein teknolojisi ve probiyotikler ile geliştirilen ilk ve tek devam sütü olan SMA Optipro 3 bebeğimin bağışıklığını destekliyor. İçeriğinde A, D, E, K, C ve B12 vitaminleri var, bebeğimin ihtiyaçlarına uygun kalite ve miktarda protein desteği de sağlıyor. Yeni formülünde bulunan probiyotik içeriğiyle sindirim sisteminin güçlenmesini, besinlerin kolay emilmesini destekliyor.

Şeffaf kapağı sayesinde hiç açmadan ürünün ne kadar kaldığını görebiliyorum. Ürünle temas etmeyecek şekilde kutunun içinde konumlandırılan ölçeği ile de devam sütünü el değmeden hazırlayabiliyorum. 🤌🏼 Ayrıca bizimki tadını da çok seviyor. 😍

Artık geceleri bebeğimin yanına endişelendiğim için değil, mışıl mışıl uyumasını izlemek için gidiyorum. Teşekkürler SMA Optipro 3. ❤️
Siz bebeğinizin probiyotikli beslenmesine dikkat ediyor musunuz? Görüşlerde buluşalım.
Bu içerik bir iş birliğine aittir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Tüm bebekler bunun en güzel ilgiyi ve kaliteli bir yaşamı tercih eder, lütfen bunları sağlayacak manevi & maddi durumunuz yoksa çocuk yapmayın/evlat edinmeyin. Unutmayın yetiştirdiğiniz çocuğun büyüyünce olabileceği 3 kişilik var;
• Zorba, Cahil
• Özgüvensiz, Korkak
• Özgüven bombası, becerikli
Sonuncu sadece her yönden iyi olan ailelerde yetişiyor. Bunları veremeyip çocuk yaptığınızda baya uzun süreli bir kısır döngüsü doğurmuş olursunuz.
Henüz bir bebeğim yok, inşallah nasip olur doğru zamanda.
Ama Anne Bebeğe dair yaptığım araştırmalarda SMA kalbimi kazanmıştı. Şimdi deneyimleyen bir anneden de okuyunca ileride mama verme gereksinimi doğarsa SMA’yı gönül rahatlığı ile denerim.
Teşekkür ederim ve bebeğinizle mutlu sağlıklı yaşam dilerim. 🌷
Anne olduktan sonra gerçekten çok şey değişiyor. Tüm dünyamız çocuklarımız haline geliyor ve bugüne kadar kendimizi düşünmediğimiz kadar onları düşünüyoruz. En önemli konu elbette ki doğru beslenmeleri. Sma kalitesine güvenim sonsuz
Katılıyorum gerçekten, çok teşekkürler ♥
Herhangi bir şekilde mama hazır süt tozları bebe bisküvisi vs kullanmak istemiyorum. Sağlıklı olduklarını düşünmüyorum. Onun yerine kendi tükettiklerime dikkat etmek daha akıl kârı 2 yaşına kadar emzirmek en mantıklısı.
Sıcacık bir içerik olmuş, bebeğine sağlıklı mutlu bir ömür dilerim harikasınız. Annişler böyle deneyimlerini paylaşarak birbirlerine yardımcı oluyorlar ya bayılıyorum sizeeee <3
Beğenmenize çok sevindim, çok teşekkürler ♥
Çok güzel ve faydalı bir yazı olmuş kardeşim içinde bunu kullanmıştık kesinlikle tavsiye ediyorum ellerinize sağlık ☺️🙏🏻
Teşekkür ederim 🎈
Fazlaca anne sütü vermeye dikkat ediyorum. Gerisinde çokça tembelim. Özel yemekler sunmaya çabalamaz istesem de asla mükemmel değilim.
aa neden öyle ki
Alışkanlık. Bebeğin en rahat ettiği zevk aldığı alandan mahrum bırakmıyorum hem
Bebeğim yok ama bebek devam besinleri ne kadar güvenilir yani bir zararı olmayacağının garantisi yok sanırsam
Zararlı olduklarını düşünmüyorum öyle olsa doktorlar önermezdi
Herkes yiyor o besinleri bebekler için değil sadece
merhaba çok faydalı bir paylaşım olmuş içeriği olsun açıklaması olsun çok teşekkür ederim ☺️
Teşekkürler 🎈🤩
Faydalı bir yazı olmuş, emeğinize sağlık. Bunu yeğenim de denedi, gayet memnun kaldık bu üründen.
Teşekkürler 🎈🤩
Nestlé SMA maması aşırı iyi, 3 hafta erken doğan yeğenim emmiyordu bu mamayı kullanıyoruz ve çok memnunuz.
Anneler bebekler için her şeyin en iyisini bilir, çünkü her şeyi enine boyuna araştırır
Sağlıkla büyütün, ömrü güzel olsun yavrunuzun ❤
Sütü gelmeyen anneler için çok faydalı bir ek gıda teşekkürler sma
Kesinlikle
Gerçekten güzel bir bence. Tek başıma ölmeyi planlasam da kul plan yapar kader gülermiş derler. Belki bir gün işime yarar
Su an bir anne degilim sirf ilerde bilgim olsun diye bunlari okuyorum
harikasınn
Sensin harikaa
🌺
Küçük kedi beslemek zorunda kalırsanız bu markayı kullanın arkadaşlar aklınızda bulunsun :)
Bazen bakmak zorunda kalabiliyoruz malum
doğal protein, alınmalı bebekler için dikkat edilmesi gereken bi konu
Kesinlikle
Anne sütü gibi mi
İlk çocugumda bende Sma kullanmıstım baya da memnun kalmıştım
Biz de memnunuz ♥
emeginize saglik sma optik proyu yigenimin yedigi tek marka ve severek tuketiyor yengemde guvenle veriyor
Bebek maması bana hep acıklı hisler hissettiriyor.
Annesini emememiş bebişler için kullanılıyor :(
bize en iyi aptamil geldi ama bunu da denemek isterim olumlu yorumlar var
Henüz ek gıdaya gecmedik biz sadece anne sütü yediklerime çok dikkat ediyorum bebeğim gazlı olduğu için süt yerine kefir fasulye yerine kırmızı et yiyorum mesela
Anne değilim , ama anne adayıyım teşekkürler bilgi için 🥰
Ben anne olmak istemiyorum o yüzden de beslicegim bi bebegim yok tsklerrr
Kesinlikle. Biz doğduğundan beri bu mamayı kullanırız, çok mama denedik ama en iyisi SMA ilk 6 ay icin çünkü gaz sorunu yaşatmıyor kolay sindirimi var ve tok tutuyor. Gayet memnunum hala da kullanırız şu anda 2 optipro kullanıyoruz çok memnunuz.
Biz de çok memnunuzz ♥
Ne tatlı bir bebek o. Ve ne kadar bilinçli ve dikktli bir anne.
Güzel paylaşım bebekler için herşeyin en iyisi. teşekkürler
Anne değilim ama ilerde bu bilgiler çok işime yarar teşekkür ederim
Ellerinize sağlık bu tür yazıların devamını dilerim çok güzel olmuş bilgilendirici
Çok teşekkürler bu güzel bilgilendirme için emeğinize saygım sonsuz.
Erkekler Ne Diyor
Güzel tavsiyeler faydalı.
Teşekkürler. İyiymiş:
Anne sütü bebekler için en önemlisidir bu yüzden devam sütü seçmek benim için çok zordu ama iyi ki doktoruma danışmışım. Yaşa uygun protein teknolojisi ve probiyotikler ile geliştirilen ilk ve tek devam sütü olan SMA Optipro 3 bebeğimin bağışıklığını destekliyor. İçeriğinde A, D, E, K, C ve B12 vitaminleri var, bebeğimin ihtiyaçlarına uygun kalite ve miktarda protein desteği de sağlıyor. Yeni formülünde bulunan probiyotik içeriğiyle sindirim sisteminin güçlenmesini, besinlerin kolay emilmesini destekliyor.
Yaaaaa mamasını görünce nasıl da mutlu oldu bebişin, Allah bağışlasın çok tatlı bir bebek.
Her mamaya da güvenilmez neler koyuyorlar falan anneler deli olur herhalde düşünmekten. Güvenilir ve deneyip önerilen ürünler çok faydalı artık, senin de eline sağlık iyi ki paylaşmışsın birçok kişi faydalanır.
Bence çocuklar anne karnındayken babası tarafından anneyi ne kadar güzel sever davranırsa o derece güzel beslenmiş olur
Güzel bir deneyim olmuş aktardığınız için teşekkürler
Teşekkürler 🎈🤩
Anne ve anne adayları için güzel bir bence olmuş.
Tebrikler 👍👍👏👏👩🍼👩🍼
Teşekkür ederimm 🎈
merhaba çok faydalı bir paylaşım olmuş içeriği olsun açıklaması olsun çok teşekkür ederim
Teşekkür ederimm 🎈
İse yarar bir yanı varsa bizde bebek çok tanıdıklara verelim 😃
öner mutlaka :D
merhaba çok faydalı bir paylaşım olmuş içeriği olsun açıklaması olsun çok teşekkür ederim ☺️
Teşekkür ederimm 🎈
Probiyotik küçük bedenlerde sindirim sistemine etki eder. Çocuklarda, gaz yapmasını engeller ya da çıkarmasını kolaylaştırır
Piyadada kabul goren bir marka sma
Ben iki cocuk ta da mamaya ihtiyac duymadan büyüttüm o acidan sansliyim. Dogal beslendik hep
Ahh bebekler ilk eline aldiginda minicik bedeni ele zor sigarken buyuyunce artik kucaga bile sigmaz oluyorlar
keske mama gerekmese ama mecbur kaliniyorsa eksik etmeyin bebelerden mamayi
Evet öyle
Sitede bu tür bilgilendirici içerik görmek çok güzel bence.
Teşekkürler 🌺
Anne sütü en güzeli ama biz de süt gelmeyince bir müddet sma kullandık
Evet anne sütü en güzeli, ancak yeterli değilse bebeğin gelişimi için doğru olanı yapmak gerekiyor.
@pinkmom anne sütü tabikide önemli ama annelik yapabilmek beslemekten daha önemli yetiştirmek.
Aklımda bulunsun 😊 bir dahaki evliligim için.. çünkü kızım ben yoğun bakimdayken doğdu ve büyüdü
geçmişler olsun
Eyvallah 🤗
Hiç bir evladın mamalara ihtiyacı olmamasını dilerim
Umarım
Benim ablam içiriyor yeğenime. Bir tadına bakayım dedim nasıl içiyorsun lan bunu velet dedim :)
hahah evet ama lezzetli buluyor bebekler :D
ss aldım çocuğum olunca faydalanıcam şu bilgilerden
Faydalı vede bilgilendirici bir paylasım olmuş yeğen için deneyeceğiz teşekkür ederim
Çok faydalı bir paylaşım olmuş emeği geçenlere teşekkürler
merhaba çok faydalı bir paylaşım olmuş teşekkür ederim ☺️
2 tane küçük kardeşim var. ikisinde de buna benzer ek gıdalar kullandık. tavsiye ediyorum
Bilmiyorum Reklam yapılmış zaten umrumda da eeğil yani xp puanı almaya geldim
Eğer olursa ilerde çocuğum olursa belki bundan alabilirim
Güzelmiş, eşim tutturdu zaten çocuk için pek istemiyorum ama bakalım
Faydalı görünüyor küçük çocukların beslenmesi önemli
En önemlisi anne sütü. Ben içmemişim pek iyi olmamış. 🤭
butun yazınızı ve bilgiyi destekleyen en guzel isarek :)
biberonu kapma sahnesi net.
Anne sütü çok onemli mama kullanmak sütun olmadığı durumlarda olabilir