İpucu değil arkadaşlar tamamen bebeğin kendisiyle alakalı bir durum benim kuzenimin 2 kızı var ilk çocuk 6 aylık olana kadara susmadı ağladı ikinci çocuk daha sakindi ve uysaldı ablasına göre
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Keske sevdigimle evli olsamda ondan bir tane yapsakk😞😞🥺
Gazı oluyor genelde anne sütünden geçiyor veya mamanın katkı maddelerinden. O yüzden anason verince sakinleşiyorlar boşu boşuna gaz damlası ilaç a gerek yok
Selamlar tesekkurler bu guzel paylasim icin. Ben kizim 3 yasina kadar hic bir gece uyumadim Cunku hep geceler aglardi uyumazdi ama gunduzler hep uyurdu. Benimde zamanim olmazdi gunduz uyumaya 😑😑😑
Allah yeni anne baba olmuş kişilere sabır versin cidden neden hakları ödenmez bunu birebir çevremdeki yeni ebeveynlerde görmüş bulunmaktayım :) Bu zorlu noktada yardımcı olan içerik için teşekkürler ayrıca gayet bilgilendirici.
Çocuklar annesi yanında yokken daha çok uyanırlar onlara anneleri yanındaymış hissi vermek için annesi giydiği elbisesini çocuğun yanına koyarsa çocuk annesinin kokusu ile daha uzun süre uyur.
Bilmiyorum ama Allah yardımcınız olsun inşallah emeğinizin karşılığını çoçuklarınızın size şefkatli yardımsever olması allahatan diler Allah sabır versin
Geceden karnını sağlam şekilde doyur gece uyanmaz. Karnı aç olduğu için uyanıyor. Çocuğu az doyuruyorsunuz biraz fazla doyurun geceden sabah öğlene kadar uyanmaz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bebişler çok tatlı. Anne ve babalar için harika bi yazı olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Karnını doyur altını değiştir gazını çıkar bu kadar
Kızlar Ne Diyor
İpucu değil arkadaşlar tamamen bebeğin kendisiyle alakalı bir durum benim kuzenimin 2 kızı var ilk çocuk 6 aylık olana kadara susmadı ağladı ikinci çocuk daha sakindi ve uysaldı ablasına göre
Keske sevdigimle evli olsamda ondan bir tane yapsakk😞😞🥺
Yaşın genç yaparsınız ilerde
@Arteka12 yani artik evlenme yasim geliyor.. Ama o sevdigimden bile haberi yok
Birliktesiniz zannettim kusura bakma
@Arteka12 yok olsun sorun degill..
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂Elinize sağlık
Annelerin işine yarayacak bir paylaşım olmuş, teşekkürler
Çok güzel anlatım olmuş ellerine sağlık ben çocukların yanina yatığınmda hemen uyurlar aladıklarında sütünü içer yatarlardı
Bebeğimi SMA devam sütü ile büyütüyorum, çok sağlıklı bir bebek şükür.
Gazı oluyor genelde anne sütünden geçiyor veya mamanın katkı maddelerinden. O yüzden anason verince sakinleşiyorlar boşu boşuna gaz damlası ilaç a gerek yok
Gaz çok kötü ya
6.5 ayda tek öğrendiğim uyku rutini oluşturmak. Sonrası çok basit olmasa da bi nebze kolaylaşıyor 😊
Rutin oluşturulunca her şey kolay oluyıor
Selamlar tesekkurler bu guzel paylasim icin. Ben kizim 3 yasina kadar hic bir gece uyumadim Cunku hep geceler aglardi uyumazdi ama gunduzler hep uyurdu. Benimde zamanim olmazdi gunduz uyumaya 😑😑😑
ayy 3 yaşına kadar böyle mi devam etti
Aksine banyo yaptırınca uyuya geçemiyor. Her çocuk farkli
Benim bebeğim yok ama arkdsim ek gıdaya başladı yoğurt çorba vs veriyor
İlerde evlenince uygularız artık. Güzel paylaşım olmuş
Bebekelri de çok sıkmak iyi olmaz her bebek aynı değildir ama kardeşlerimi de sizin markanızla büyüttük gayet güzeldi 🥰
Duş ve masaj sonrası uykuya hiç dayanamaz bebekler hemen gözlerini kaşımaya başlarlar :D SMA çok kaliteli diyorlar denemek lazım
Masal anlatmak, ninni söylemek, kitap okumak gerçekten çok etkili oluyor. SMA mama ile de desteklersek geceleri uyanmaz bebişler :)
Bu tür makalelere bayılıyorum. Çok faydalı bu makaleler.
Teyzem kullanıyor sma3 Sindirim, allerji ya da başka türde her hangi bir rahatsızlık yaratmadı. gayet güzel mama.
Anne adayları için güzel bilgiler olmuş, bilgilenelim biraz.
Biz de 1 buçuk yıldır kullanıyoruz, kesinlikle çok güzel. Diğer mamalar oğlumda kabız vs. yaptı ama bunu severek içiyor.
Brnimde küçük Bi kardeşim var 2 aylık daha oakşmları hiç uyanmıyor sebebide onunla oyun oynayıp zıplayıp hoplayıp yormam
yorulunca uyuması lazım aslında
Bu mama çocuklardaki şişkinliği gideriyor ve uzun gece uykularına yol açıyor. Tüm anneler gönül rahatlığıyla kullanmalı
Üründen memnunuz. Sindirim, allerji ya da başka türde her hangi bir rahatsızlık yaratmadı. Gelişimimiz de gayet güzel.
Yaa görseldeki çocuklar çok tatliii. Güzel olmuş emeğinize sağlık)
Uyku saatlerini düzene sokmalisjn mesela gün içinde uyumazsam bütün gece uyur
Yanlış aslında
Bebeklerin duzensizligi her daim var ama onlar ii gelen urunlerin basinda geliyor memnunum cok.
Gazlarını çıkartın karınlarını doyurun mışıl mışıl uyurlar tatlım ya
sma çok iyi bir ürün olmuş sağlıklı nice güzel gecelkler için çok süper bence
Uyku ve bez en önemli. Gürültülü ortamdan uzak olmalı bebek
Uyku saatine sadık kalmanın bebeğinin gece uykularını daha düzenli hale getireceğini unutmamalısın
Ninnilerimiz sağ olsun ve tabiki kullandığımız bezler
Erkekler Ne Diyor
bir gün sahip olurum umuduyla dipnotlarıma ekledim bilgileri.
Tabi önce bi kadın olacak. Evlenip bebek yapınca işe yarar bu bilgiler.
Gerçekten çok güzel bilgiler bunlar ilerde kullanırım :)
Bebeğimiz için SMA tercih ediyoruz biz de İyi Geceler'i henüz denemedik ama ona da bir bakayım
Uyumaları için uyumayı düşünmeleri yeterli bence. Dert yok tasa yok :)
Bebeklere yemeği verdikten sonra birazda güldürün hemen uyur
bebekler evcil hayvaniniz varsa onunla birlikte uyumaktan zevk alırlar...
Öncelikle bu güzel ve faydalı içerik paylaşımınız ile ilgili teşekkür ederiz.
Ah bu bebekler ❤️ Onların rahatı ve sağlığı için neler yapmayız ki. :)
tatli yemekler verilmeli sut bolca vitaminli seyler verilmeli bence
Faydalı ve güzel bir içerik için hesabın adminine ve yorum yazan herkese teşekkür ediyorum.
Anneler için çok bilgilendirici bir paylaşım olmuş. Ben çok beğendim. Emeğinize sağlık 🙏👍
güzel tavsiyeler, kafama yattı keşke daha önce bu yazıyı okusaydık
Benim çocuğum yok ama olanlar için güzel tavsiyeler elinize sağlık çok güzel paylaşım olmuş
Çok fazla sıkı giyindirmemek oda sıcaklığını normal tutmak
ışık önemli diyenler var. loş mavi ışık mesela öyle bir şeyler okumuştum bir kitapta
Makaleniz için teşekmür ederşm bir gğn baba olırsam lazım olcak
Bolca oyun ve güzelce karnını doyurduktan sonra ninniler eşliğinde mışıl mışıl uyurlar
bebekleri bırakta bizim mışıl mışıl düşünmeden uyuyabilceğimiz taktikler ver bize o daha önemli
uyku bana da lazım ya şöyle mışıl mışıl uyumayı özledim
Bu 6 madde bana da yapılsa mışıl mışıl uyurum. :D
Güzel tavsiyeler. :)
En güzeli altı temiz karnı tok al kucağa iki ninnni Söyle hafif salla tamamdır sabaha kadar deliksiz bir uyku
Sma kullanıyorum tabiki yeni doğan 20günlük. Ama biraz daha etkili tecrübeler aktarılabilirdi yeni doğanlar adına. Teşekkürler
Allah yeni anne baba olmuş kişilere sabır versin cidden neden hakları ödenmez bunu birebir çevremdeki yeni ebeveynlerde görmüş bulunmaktayım :) Bu zorlu noktada yardımcı olan içerik için teşekkürler ayrıca gayet bilgilendirici.
farklı olabilecek bir şeyler varmıdır diye geldim ama genel olarak her anne babanın bildiği bilgiler bunlar
Çocuklar annesi yanında yokken daha çok uyanırlar onlara anneleri yanındaymış hissi vermek için annesi giydiği elbisesini çocuğun yanına koyarsa çocuk annesinin kokusu ile daha uzun süre uyur.
Evet koku önemli
Bilmiyorum ama Allah yardımcınız olsun inşallah emeğinizin karşılığını çoçuklarınızın size şefkatli yardımsever olması allahatan diler Allah sabır versin
Geceden karnını sağlam şekilde doyur gece uyanmaz. Karnı aç olduğu için uyanıyor. Çocuğu az doyuruyorsunuz biraz fazla doyurun geceden sabah öğlene kadar uyanmaz
Bebişler çok tatlı. Anne ve babalar için harika bi yazı olmuş
Karnını doyur altını değiştir gazını çıkar bu kadar