Çok tutkuluyum.. Çok tutkulusun.. Neye göre anlıyoruz tutkularımızı?

Çok tutkuluyum.. Çok tutkulusun.. Neye göre anlıyoruz tutkularımızı?


Genelde kişi kendini tutkulu tarif eder. Bunu neye göre derecelendiriyoruz. Her insanın içinde zaten tutku var'mıdır, bunu sadece çıkaracak o kişinin mi gelmesi gerekir?
Çok tutkuluyum.. Çok tutkulusun.. Neye göre anlıyoruz tutkularımızı?
Cevapla