Şehirler arası yolculuk yapmak daima güzeldir. Tabi ki sevgiliniz ile yapılan yolculuklar çok daha güzel olur. Bir kaç yolculuğum esnasında gece olduğu zaman sevgililerin öpüştüğüne, seviştigine şahit oldum! Peki sen erkek arkadaşın ile şehirler arası yolculuk yapıyor olsaydın, sevgilin gece herkes uyuduğu zaman seninle sevişmek veya öpüşmek isteseydi, tepkin ne olurdu?
Sevgilin ile beraber şehirler arası yolcu otobüsünde yan yana gidiyorsun! Sevgilin ile sevişir misin?
Tamam adranelin güzel bir şey de bunun sonunda otobüsten atılmak ya da bir temiz dayak yemekte var. Böyle risklere gerek yok. Sevişmek isteyen kişi özel arabası ile gider yolda çeker sevişir. Ama insanların çok olduğu bir yerde bu tarz şeyler çok hoş olmasa gerek. Ben yapmazdım ve yapmasında izin vermezdim.
Abi birini kıskançlıktan şikayet ettim muavine. Bunlar utanmıyor mu opusuyolar dedim. Adam dedi ki; Sen utanmıyor musun, neden gençleri izliyorum? Dedi 🤣
evet heyecanlı olur ama oturduğun yere göre de değişir ne kadar ileri gidebileceğin. orta taraflarda en fazla elle birbirimizi tatmin olabilir diye düşünüyorum ama en arka koltukta olsak ve yan tarafımız da boş olduğunu varsayarsak oral sekse kadar yolu var :) tabi bunlar hep fantazide kalır, hayaller gerçekler.. :D
Otobüste kimse gece karanlığında kimsenin görmediği bir ortam oluşmuşsa öpüşmek romantik olur mantıklı. Sevişme istesen de olmaz onun için toplu taşımadan ziyade hususi arabayla yolculuk yapılıyor olması icabeder.
her şeyin bir yeri vardır. yerinin orası olmadığı kesin.
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ne sevgilisi yolda otobus cocuk aldi bos yer yok. die kiza sorup cocugu yanina oturttular 1 saat sonra isiklar kapaninca on koltukta yiyismeye basladilar sevgili olma gerek bile duyulmuyor😂 sahsen bende trende kacamak yaptım🙂
En İyi Cevaplar