Adetim yaklaşık 15 gündür gecikti. Hamile değilim neden olabilir?

Benim adetim yaklaşık 15-16 gün gecikti bu ay. En son 2 buçuk ay önce cinsel ilişki yaşadım ondan sonra da zaten adet görmüştüm arada hiç birlikteliğimiz olmadı yine de bu kadar çok gecikince nolur nolmaz diye gecikmemin 10. gününde hamilelik testi yaptım sonuç negatif çıktı. Doktor adet söktürücü verdi kullandım bir işe yaramadı bitki kürlerini de denedim hiçbir sonuç alamadım. Yarın yine bir hamilelik testi yapayım diyorum ama 10. günde bile çıkmadıysa ilk testin yanlış olma payı imkansıza yakındır diye duydum fakat gecikmenin nedeni ne ve niye hala olmuyor bir türlü anlayamıyorum o nedenle içimde kalmasın tekrar yapayım dedim. Acaba çok düşük de olsa hamile olma ihtimalim var mıdır eğer değilsem neden olamıyorumdur?
Adetim yaklaşık 15 gündür gecikti. Hamile değilim neden olabilir?
Cevapla