Ben senin dediğini bir kaç kez yaptım. Yani şöyle sevdiğin birisi ile yaparsan ona dokunmak bile güzel, herşeyin zevki çıkıyor. Ama sevmediğin birisi ile yaparsan ayrı oluyor yani sevmiyorsun, erkek olarak da onu acıtmak için sert giriyorum ve her istediğimi yapıyorum diyelim yani orda da zevk çıkıyor tabiki ve sinirlerimi boşaltılıyorum ben bu durumda. Pek çok farkı yok yani
sevisme ani farksiz bile olabilir, o an sadece arzu ile hareket ediliyor cünkü ama öncesi ve sonrasi tabi farkli olur birine Sevgi ve ask ile yaklasirken digerine sadece arzu ve istek ile yaklasirsin
SEvilen kişi ile cinsellik her şeyle yapılır bedenen, ruhen ve kalben saygı ve sevgi ile güvenle.. Sevilmeyen biri ile yalnızca cinsel tatmin ve boşalmak rahatlamak için.. fark bu kadar kesin ve açık.
Aşık olduğun kişi ile sevişmek sıcak künefeyi ağır ağır tadını çıkarırcasına yemek gibidir. Aşık olunmayan kişi ile ise sıcak künefeyi çiğnemeden yutmak gibidir.
Aşık olduğun kişiyle yaptığın duygu solu sevişmenin yerini hiçbir şey tutmaz. Ama onu kırmamak üzmemek için her istediğin şeyi yapamayabilirsin, söyleyemeyebilirsin. Aşık olmadığın kişyle ise daha çılgın sevişip herşeyi deneyebilirsin, istemiyorum derse de yapmazsın ama kırılması üzülmesi umrunda olmaz
sıgara neden ıcılır stres? yalan sıkıntı? yalan sırf tutkular ıcın ıcersın onu ıcmek sana sadece bır eglencedır sekste boyle kımle yaptıgının onemı yok yeterkı ıkınızde zevkınızın ıstedıgı kısılerle gorusun
En İyi Cevaplar